About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Grammy Awards

Monday, February 13, 2006
Ore : 5:32 PM


Hari Khamis lepas, kalau ada sesapa yg tengok StarWorld di Astro atau 8TV, mesti korang tengok grammy awards yg grand tu kan...well aku pun tengok sikit je...tu pun ulangan je aku tengok...actually malas nak tengok...tapi disebabkan petang tu akak aku cakap kat grammy ada linkin park dan jay-z nyanyi...so aku pun bersungguh2 la tunggu nak tengok diorg nyanyi...ye lah..aku peminat no.1 diorang....aku pun tak tengok dari mula...bukak2 channel je time tu U2 tengah bagi speech sebab diorg menang...U2 mmg best lah...dari dulu sampai sekarang...lagu memang best2....award ari tu je diorang menang 4 atau 5 award termasuk best song & best album of the year....walaupun diorang group lama tapi lagu diorang mmg ikut peredaran zaman...so orang lama pun boleh dengar, orang muda pun boleh dengar...antara artis2 yg buat show malam tu...joss stone, fantasia barrino, faith hill, steve tyler, paul mc cartney...ramai lagi lah...tapi show yg aku paling tunggu2 tak lain tak bukan....mestilah linkin park & jay-z...
diorang nyanyi lagu numb-encore...album colaboration antara linkin park dengan jay-z....sapa2 yg pernah dengar album ni mesti suka lagu2 dalam ni...tengah syok2 dengar diorang nyanyi....sekali chester nyanyi lagu Yesterday, dendangan The Beatles..uisshhh....lagu lama tu....then keluar pulak Paul Mc Cartney....itu la special nye show diorang....gabungan antara artis lama dan baru...antara artis rap, rock dan artis evergreen.....lepas je habis diorang buat show...aku pun masuk tidur....mmg niat tengok ni pun sebab nak tengok linkin park je....tapi memang dari dulu lagi Grammy Awards memang grand....stage pun grand....so aku harap next time aku nak tengok malaysia punya awards grand macam Grammy Awards ni....hopefully....

posted by Ikeen Ismail at 5:32 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Grammy Awards
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com