About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Gossip!!!!

Tuesday, May 13, 2008
Ore : 10:38 PM

Assalamualikum.. Aku nak minta maaf sebab semalam tak dapat update pasal teka gambar yg aku dah janji. Ok setelah dapat dua comment jerk dari pembaca blog nie (Jadi lah tu dari pada takde langsung) aku nak announce yang tekaan para pengunjung tu semua tepat. Memang benar itu adalah gambar Aktor Rosyam Noor dengan familynye. Sebelum nie memang sukar kita nak tengok gambar ahli keluarga Rosyam yang memang disimpan rapi abang Rosyam. Sebenarnya gambar nie pun dah tersebar di ruangan forum beberapa hari sudah. Kiranya dah terjawaplah teka-teki siapa gerangan mereka ini semua. Memang anak-anak Rosyam nie semua nye cantik-cantik belaka ikut cam muka ayah dan ibu mereka. Kemaa tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Gembira sungguih tengok kemesraan mereka. Cukup bahagia. Tahniah la buat Kak Ziraa dan Sudin yang berjaya meneka gambar ini. Tapi sorry lah takde hadiah. :P

Ok aku nak selit sikit pasal lagu tugasan para pelajar AF untuk minggu ni. Ada isi rumah aku yang betul2 tak puas hati bila dapat tau Toi dapat lagu Handy Black tu. Katanya Tak adil sungguh sebab dah berapa kali Toi dapat lagu susah. Walaupun minggu lepas dapat lagu senang dah lupa ke? Yang lawaknye Eton siap nak buat report lagi tu.. Hahahah.. Lawak lah Eton nie. Tau la Eton minat giler kat Toi tu. Takkan sampai nak wat report kot. Wat malu jerk la. Toi pun aku tengok tak de lah menggelabah sangat bila dapat lagu tu. Kiranya berani juga dia menyahut cabaran yang diberikan. Okla tu. Apa-apa pun sebenarnya masih awal lagi nak judge betul ke Toi akan mengahncurkan lagu tu. Walaupun ada bayang2 ke situ. Tunggu jerk la Konsert nanti. Baru boleh komen. Wassalam..

Labels:


posted by admin at 10:38 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Gossip!!!!
Asalamualaikum NT,

Alhamdullilah, Betul juga rupanya jawapan yang akak berikan tu ya...

Memang tak pernah tengok gambar tu di mana-mana pun cuma yang akak perasaan tu Rosyam Tang Kening ngan Tangan dia jee...hehehe main bantai teka sekali terlepas pula.

Tak ada Hadiah pun tak pa ler NT bukan itu yang diharapkan...yang penting kita seronok suka-suka untuk ilangkan tension. Budi - Bahasa, Kejujuran, Keikhlasan dari Hati sanubari seseorang itulah yang Penting bagi akak bila mengenali seseorang sebagai Kawan dimana jua.

Lawaknya juga baca komen ko tang Eton tu..punya ler semangat dia ni..

Tapi akak pun kasian juga ngan Toi sebab napa ler Lagu susah-susah Toi kena lagi..tapi nak wat cam mana kan itu Lagu dah ditetapkan n kena buat juga.

Tambah ler Toi terpaliot nanti, ada juga rupa yang sama cam Toi kat sini kawan Hubby akak kerja, sama sebjik rupa, cara di bercakap cam Kembar hohoho cuma dia berusia ler daripada Toi bangsa dia Bajau, Sabah.

Siapa Juara AF6 itu adalah Rezeki masing-masing kalau suda tertulis Rezeki sipolan tak kemana jua walaupun orangnya kita tak sangka.

Alamak terlebih suda ba..komen...

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com