About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

hangatnye sarah

Saturday, November 18, 2006
Ore : 12:44 PM



Bila kau tengok gambar2 kat atas tu. Rasanya memang betullah yang Sarah nie memang tengah asyik la berkawan ngan mat saleh nie yang aku lupa namanye. Tapi setahu aku laa yg mat saleh nie dah pun memeluk Islam sebelum berkawan dengan Sarah rasanya. Aku cuma menumpang gembira bila tengah Sarah gembira takdelah nak berduka setelah kebelakangan ini asyik cirita artis bercerai berai dan putus tunang yang asyik diwar-warkan di media. Moga-moga Sarah dan boyfriendnye tu bahagia..... Aku sebenarnya banyak nak tulis tapi tak sempat laa. Sebab Linkeen gie KL tinggalkan aku kat opis nie buat kerja dia... Cish sungguh Linkeen nie..

posted by admin at 12:44 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for hangatnye sarah
bagos2~
untung c sarah~
huhu

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com