About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

dari biji mata linkeen yg tengah berpuasa....

Saturday, October 07, 2006
Ore : 11:40 AM

Dah lama tu tak update blog...maklumlah bulan2 puasa ni....macam malas2 je rasanya...nak kerja pun malas...nak update blog pun takde mood.....serba serbi malas....tapi disebabkan hari ni Sabtu lagi la takde kerja...jadi aku gagahkan diri aku ni nak update blog...kalau tak terkubur la blog si Nakal ni...tapi 1st of all...aku nak wish semua Selamat Berpuasa....dah nak dekat raya baru aku nak wish puasa....tengok2 je dah 2 minggu kita puasa....lagi 2 minggu kita raya pulak...cepat betul masa sekarang ni....nanti tengok2 je dah New Year....umur pun makin lama makin tua....tapi dengan life aku yang sekarang ni...aku tak tau apa yg aku dah ada...apa harta aku dah simpan...future aku nanti macam mana.....pening2....tak yah la pikir2 pasal aku....yg penting nanti kita raya dengan gembira....
Puasa tahun ni pada aku sama je dengan tahun2 yg lepas....masuk tahun ni dah 6 tahun aku puasa dengan raya tanpa bapa aku....masa mula2 tu memang terasa lain sangat....specially bila 1st year tu....masing2 tak bersemangat nak raya....specially mak aku....dia la orang yg paling sedih sekali....pagi2 je lepas masak....dia orang yg pertama pergi ziarah kubur abah aku....dah tak sempat2 nak tunggu kitorang.....bila pergi beraya kat rumah2 sedara pun....tak meriah macam masa abah aku ada...tapi dah lama2 tu....kitorang dah get used to it.....lagi lah akak2 aku dah beranak pinak...hehehehe...at least mak aku tak le sunyi sangat...leh la dia layan cucu2 dia...walaupun cucu2 dia semua tak reti duduk diam....at least dia terhibur....untuk arwah abah aku semoga rohnya dicucuri rahmat....al-fathihah...
Emotional plak aku tulis kan...sebenarnye tak tau nak tulis apa....tulis sikit...aku jalan tempat orang...baru nak dapat idea Nakal panggil suruh tengok cerita hantu lah....tu yg emosi terganggu sikit.....hahahaha.....ok lah..aku pun totally have no idea apa yg aku nak tulis...so...selamat berpuasa dan berbuka puasa....

posted by Ikeen Ismail at 11:40 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for dari biji mata linkeen yg tengah berpuasa....
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com