About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Fasha Sanda Intim Dengan Tengku I

Sunday, June 29, 2008
Ore : 12:59 AM

Belum pun abis cerita Fasha Sanda dengan Datuk S. Kini timbul pualk cerita Fasha intim dengan Kerabat Raja... Apa benarkah gosip ini?
mboi, amboi, selepas dikaitkan dengan orang itu dan orang ini,akhirnya betullah ramalan tok nujum Murai Batu yang mengatakan FashaSandha sekarang tengah rapat dengan seorang kerabat diraja yang sungguhkacak.

Buat masa ini biarlah Murai Batu rahsiakan dulu siapa puteraraja itu dan negeri mana beliau berasal. Eloknya, biarlah Murai Batumenggelarkannya teman istimewa Fasha itu sebagai Tunku I sahaja.

Murai Batu tahu Tunku I memang lagi muda, bujang trang tangtang, sungguh kacak dan seorang yang berketrampilan. Beliau mewarisirupa dan keyakinan diri daripada ayahanda dan bonda beliau sendiriyang cukup dihormati rakyat jelata.


Jadi bertuahlah Fashaapabila putera raja ini khabarnya cukup berkenan dengannya. Merekadikatakan baru beberapa bulan menjalinkan persahabatan dan sedangberbaik-baik sangka. Patutlah senyuman Fasha sekarang sampai ke telinga.

Nampak gaya, press semua kena tutuplah episod gosip Fashadengan Datuk S atau pun yang Mat Motor Kaya Raya, Bard R1 seperti yangdigosipkan, baru-baru ini dalam sebuah akhbar.


Murai Batudifahamkan, Fasha begitu melenting apabila dia dikaitkan dengan Bard R1dan meminta pihak yang menyebarkan gosip itu menghentikan saja khabarangin berkenaan.


Biasalah Fasha, awak tu dah popular, jadisemua orang tentu nak celah bedah. Semoga Fasha berbahagia dengan TunkuI dan Murai Batu doakan agar Fasha cepatlah temui jodoh yang serasi.

Labels:


posted by admin at 12:59 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Fasha Sanda Intim Dengan Tengku I
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com