About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Emergency Leave

Monday, July 14, 2008
Ore : 8:27 PM

Pagi ni bila bangun tido. Badan Adam panas.. Asuh demam pulak budak nie. Eton awal2 lagi cakap tak leh amik cuti. Nak tak nak aku kena juga ambil emergency leave. Serba salah juga aku nak cakap dengan bos aku. Setiap Isnin dalam bulan July nie aku mesti cuti. Sampaikan aritu dia suspect aku gi interview pulak. Tapi memang anak aku demam. Aku tak leh nak elak. Dalam pukul 8.00 aku dah hantar Eton kat bus stop sebab dia nak tumpang budak office dia gie kerja. AKu lak nak kena bawak budka2 tu gi poliklinik. Hari Isnin ni, bila gie klinik korang tau lakan mesti berduyun2 org datang nak amik MC. Nak tak nak aku kena redah jugak. Adalah 3 jam jugak aku kat poliklinik tu semata2 nak amik ubat 4 botol untuk Adam dan Aliff. Pastu bawak diaorng gi Kipmart untuk sarapan. Lepas melantak belikan satu CD Ben 10 balik umah. Lepak sampai petang. Aliff pun dah 2 kali tengok Cd Ben 10 tu. Aku layankan jerk la budak2 nie. Asalkan cukup masa diaorangd apat makan ubat. Tak meragam lebih-lebih dah kira syukur. Malam ni jap gi nak gi umah mak aku tido sana so besok mak aku lah yang jaga budak2 nie. Kerja kat opis mesti dah melambak giler. Ok la dah nak chow gi umah mak aku. n.

Labels:


posted by admin at 8:27 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Emergency Leave
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com