About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Ramadhan Al-Mubarak

Sunday, September 14, 2008
Ore : 9:24 PM


Hari ni genap 14 hari umat islam mengerjakan ibah berpuasa dan inilah post aku yang kedua mengenai perjalan ibadah berpuasa aku tahun ini. Untuk tahun nie.. tak banyak yang berbeza dari tahun-tahun sudah. Aku masih berbuka puasa di office dan cuma sesekali sahaja aku berkesempatan berbuka puasa dengan keluarga. Padahal saat itulah yang sering aku nantikan setiap kali detik berbuka tiba. Terawikh pun aku tidak berkesempatan melakukan setiap hari, Namun aku masih mencari ruang untuk melakukan sebanyak mungkin yang boleh, insya Allah. Minggu depan ni mungkin beban kerja aku akan mula berkurang. Sebab boss aku dah ambil sorang assistant untuk aku. So bolehlah sebahagian kerja aku yang berlambak tu dihandover pada freshies tu.. Prepration raya pun masih banyak yang belum complete. Etonnya baju dah siap. Aku nye sehelai pun lom ada lagi. Aku ingat pakai baju tahun lepas dahlah. Wat per nak beli lagi. Sebab yang tahun lepas punya pun aku pakai pun tak sampai sepuluh kali. Banyak lagi menda aku nak kena fikirkan untuk persiapan raya nanti. Duit raya untuk sanak saudara. Persiapan anak-anak, kos untuk menziarahi sanak saudara dan biskut raya semua asyik berlegar dikepala. Sekarang baru aku sedar bertapa sukarnya nak menyempurnakan sambutan Hari raya ini sebagai ketua keluarga. Bukanlah tahun sebelum nie aku tak rasa, tapi saban tahun persiapan awal memang perlu. Oklah dari aku elalut lebih banayk lagi aku nak memohon ampun dan maaf buat kalian semua jika terdapar salah dan silap sepanjang aku berblog ini dan ingin mengucapkan selamat hari raya Aidil Fitri buat semua umat islam yang membaca blog ini. Wassalam..

Labels:


posted by admin at 9:24 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Ramadhan Al-Mubarak
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com