About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Cuti yang panjang… Gong Xi Fa Chai

Wednesday, January 28, 2009
Ore : 10:51 AM

Assalamualaikum… dah lama dah aku tak tulis sendiri blog nie.. so untuk kali ni aku rasa cam rajin lak nak menaip sendiri. Pagi ni nak bangun tido punya laa liat almaklum jerk laa dah 4 hari asyik bnagun lewat jer, tiba-tiba lak hari nie kena bangun awal lak rasa cam nak amik MC jek.. hehe… So hari pertama cuti tu memang dah ada plan nak gi ke Jason Bay sebab ayah akuteringin sangat nak gi kesana. Ada member haji dia yg sibuk inform tempat tu cantik la sangat kononnye. Tapi bila dah sampai hurm tak semenggah mana. Sama jerk cam Batu Layar. Takde la bersih dan cantik sangat pun. nak sewa chalet pun tak jadi sebah penuh . Pulak tu ombak kuat sangat tak sesuai tuk mandi manda. So kita orang picnic jerk arr kat tepi laut tu petang tu lak balik jb. bukan gambar sebenar

Pagi ahad tu dalam kul lapan camtu ayah aku cakap ada orang kena ragut kat depan rumah dia. Aku pun perasaan la ada la 2-3 org tengah sibuk2 kat sebereang jalan tu dan aku pun caya lah ada orang kena ragut. Tapi bila dah kul 9.00 tu tiba-tiba mak aku panggil aku suruh tolong angkat orang depan rumah dia nak bawak gi hospital sebab bersalin kat umah. Aku pun bergegas la gi sana nak membantu. bila aku naik jerk ke bilik atas rumah tu. Darah dah banyak dah atas tilam tu. Yang si perempuan yang bersalin tu masih mengerang kesakitan lagik. Memang baby dah kuar tapi uri nye masih lom keluar lagi. Menurut orang2 kat situ laki dia yg sambut kelahiran anak ke 6 mereka tu pada jam 7.00 pagi. Tapi yg akupelik napa laa lambat sangat dia nak bawak gi spital. dah dekat 2 jam bersalin masih kat rumah lagi. pulak tu ada problem uri tak kuar. Nurse yg dipanggil pun tak leh wat apa-apa cuma menunggu ketibaan ambulan yg sejam lepas di panggil baru tiba. dalam pukul 9.30 barulah wanita tu dapat dibawa ke hospital. Tapi yang sedihnye, petang tu dalam kul 3 aku sekeluarga dapat berita yg perempuan tu dah meninggal. Inallilah…  Semoga roh nya dirahmati Allah..


posted by admin at 10:51 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Cuti yang panjang… Gong Xi Fa Chai
mati syahid perempuan tu.. bertuah nya :)

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com