About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Majlis Resepsi Marina dan Adam

Wednesday, December 24, 2008
Ore : 11:23 PM

Last week aku masuk Singapore satu family untuk sibuk2kan diri merewang kat Jurong rumah makcik aku. Anak sulung dia kawin. Sebab mak ayah aku lom balik haji lagi so aku mewakili merekala kononnya. Lepas kerja jerk terus berdesup masuk Singapore. mana lah tau jem ke nanti. So terus la msauk ikur CIQ baru. Kiranya ok la takde jem sanagt cam yang aku ingatkan pada mulanya. Sampai jekr rumah pengantin tak cakap banayk terus gi dapur merewang potong lembu dan kambing.

Mlaam tu ada Dinner ramai gak guest yang datang. Almaklumlah sepupu aku nie kenal ngan hubby dia melalui internet ramai la budak2 cyber yg turun. Siap ada wat live streaming gik mlm tu kat internet. Aku paling suke tengok kek dia cute gitu ada avatar muka diaorang dari Twitter.com. Lepas ni Cousin aku akan ikut hubby dia balik Italy dan bermaustatutin disana. Kalau aku nak gi Italy nanti boleh la gi jumpa dia . ehehheh Berangan kuat tul lah.. Lepas tak banyak kerja nak perlu dibuat. Aku leks makan dan tido kat dlm khemah. Eton kejut dah pukul 1200mlm minta tolong wat bunag telur. So tolong la kejap pastu makcik aku ajak balik umah dia kat Tempinese.
Intenet Live Streaming untu member Chatting tengok Live

Marina & Hubby Adam
Cutekan Cup cake nie
Time Ngulor tak rewang!

Labels:


posted by admin at 11:23 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Majlis Resepsi Marina dan Adam
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com