About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

aku dah keje baru...

Wednesday, June 10, 2009
Ore : 11:14 AM

Salam semua.. dah lama tak menaip ni... aku skarang dah jarang dapat online... maklumlah dah keje baru... takde line tenet laa ka tempat baru aku keje kang .. busan jerk.. tapi keje rileks laa dah tak cam dulu sakit pala.. atas bawah nak melayan keje.. skang keje mengangkang jerkk.. hahaaa.. tapi gaki ciput laa.. nak wat camne kan.. dah rezki kat sini... ok arr nanti ada masa aku update balik erkk.. salamualaikum

Labels:


posted by admin at 11:14 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for aku dah keje baru...
eh dok...lu dulu keje apa ni...smpi kena layan atas bawah....pastu keje skang ngangkang je plak tuh...
ayat biar betul beb...jgn 18sx...

cilako ko ikeen.. aku turun KL ko tak nak banjek aku pun ... Cis... Derhaka punya member

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com