About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Ulasan Konsert Akademi Fatasia 7 Minggu ke 4

Sunday, April 05, 2009
Ore : 2:01 AM

Assalamualaikum.. sejak dari awal AF7 bermula sampai ke konsert ke 4 ni ini merupakan ulasan pertama aku pasal konsert Akademi Fantasia 7.Sebelum nie aku malas nak ulas sebab ramai sangat student dan aku pun bukannye follow sangat waktu konsert tu. So bermula konsert ke 4 ni aku nak mula ulas walaupun dah terlewat. hahahaa ada aku kesaahhh ..

Untuk konsert kali ni aku rasa tak banyak pelajar yg berjaya mencapai tahap trasformasi jika mengikut aras lulus yg aku
tetapkan. Bagi aku yang berjaya pun bukanlah berjaya sangat. Disebabkan kata kunci Transformasi itu sendiri cukup gah. So memang susah lah nak capai tahap yang terbaik. Anyway, my personal choice adalah Zizi, Akim dan Hafiz. Ketiga-tiga
pelajar ini menunjukkan peresembahan yang boleh dikatakan menarik dan seimbang diantara vokal dan seni persembahan.

Bagi pelajar lain masih banyak lagi ruang yg perlu diperbaiki. Rata-rata pelajar wanita gagal menyerlahkan jiwa rock didalam
persembahan mereka. Segalanya nampak jelas dibuat2 dan bukan hadir dari dalam jiwa. Mengenai persembahan yg terburuk bagi aku adalah Qhaud yang gagal menggunakan peluang kali kedua membuat persembahan. Malahan persembahan Qhaud lebih buruk dari persembahan yang pertamanya. Dan aku terus terang agak terperanjat melihat Zizi dan Rubisa yg tersingkir minggu ini. namum kontroversi ini pasti menghangatkan lagi AF 7 kali ini.

Kedudukan pelajar sebelum undian ditutup:

PELAJAR dan PERATUSAN (%)

ISMA - 21
YAZID – 16
HAFIZ – 10
SIDI – 8
ARIL – 8
AISHAH – 8
ZIZI – 7
CLAUDIA – 6
AKIM – 6
RUBISA – 5
QHAUD - 5

Kedudukan pelajar selepas undian ditutup:

PELAJAR dan PERATUSAN (%)
ISMA - 16
HAFIZ - 14
YAZID – 12
QHAUD – 9
AKIM – 9
AISHAH – 8
ARIL – 8
CLAUDIA – 7
SIDI – 7
ZIZI – 6
RUBISA – 5

Labels:


posted by admin at 2:01 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Ulasan Konsert Akademi Fatasia 7 Minggu ke 4
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com