About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Thursday, September 07, 2006
Ore : 5:48 PM

Kali ni memang betul2 dah lama aku tak update blog.....bukannya tak nak update tapi sebab macam busy tak abih2...lagi satu sebab aku malas nak update...sampai kan Nakal marah2 dalam blog....berani dia marah aku....well...apa yg aku nak cerita pun tak tau...pasal AF pun dah habis...so sekarang tengah tengok 1 in a million dengan Rock Star: Supernova....macam yang orang ni cakap...Lukas memang best...Dilana pun best jugak tapi ada satu time tu dia punya attitude teruk sikit...sayang lah....tapi semua tu boleh improve.....hope dia belajar dari kesilapan...lagi sorang yg aku rasa ok...Magni....muka macam innocent2...tapi bila keluar suara nyanyi...tu dia....rock giler suara dia....bila tengok dia...terus teringat penyanyi group Live....dia pun setakat ni aku tengok banyak nyanyi lagu Live....so sekarang ni yang aku betul2 sokong Lukas...sampaikan aku sanggup download semua video yang dia nyanyi....hope dia menang....
1 in a million pulaknye aku suka tengok Faizal....bukan Faizal juara AF4 tau...dia ni dulu bekas penyanyi nasyid...aku tak sure la nama group tu...tapi yang aku ingat group tu ada duet ngan Jay Jay....so sekarang ni dia join 1 in a million...terus jadi penyanyi rock....dia nyanyi sedap...tapi yang buat paling best is performance dia...memang best....tengok pun syok je...1 more thing yg aku suka...dia nyanyi lagu ikut cara dia...tak ikut original singer....tu yg best....
apa lagi nak cerita erkk...pasal Mr. Crocodile Hunter....macam Nakal cerita sebelum ni...dia telah meninggalkan dunia ni.....sebab tercucuk ekor ikan pari....kesian aku tengokkan...anak pun kecik lagi...
lagi satu aku nak cerita...pasal Febie....aku rasa semua orang tahu dia punya blog dah nak tutup...Febie akan delete blog dia dalam masa 3 hari...jadi aku menyeru semua warga blog...supaya pujuk la Febie jangan bagi tutup blog dia....teruskan lah tulis blog....kalau dia stop tulis...aku pun tak tau nak baca blog sapa lagi selain dari Joe....
Oklah...aku pun tak tau nak tulis apa lagi...aku update ni pun sebab aku tengah tunggu sementara meeting aku start...boss aku pun baru je cakap tadi...meeting postpone...wuaaaa.....suka nye aku...boleh balik!!!!!malam ni tengok result RockStar: Supernova...nak tau sapa keluar...tapi aku ada instinct yg Magni akan keluar.....ok lah...ciao...jangan lupa pujuk Febie....

posted by Ikeen Ismail at 5:48 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for
skang masuk final week da.dari 4 meka pilih terus sapa penyanyi supernova.
aku harap dilana sangat.paling tidak pun lukas... magni dan toby ok but somehow i think they don't fit in the group.
by the way... terharu lak aku ko sebut pasal blog aku...
*sniff* *sniff*

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com