About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

rehat yang panjang

Thursday, September 14, 2006
Ore : 8:13 PM

Aku rasa cukup lama aku berehat dari menulis di blog ini. Walaupun ada la update dari Linkeen dan aku itu pun jarang2 tapi itu kira tak aci la. Memang aku bz abis sebab baru setup kedai untuk Eton. banayk benda aku kena uruskan. Bergaduh, bertekak dan macam-macam lagi aku lalui untuk membuat langkah pertama. Kadang2 rasa macam nak give up jer dari nak business nie. tapi aku kuatkan juga tekad untuk teruskan. Walaupun ini bukanlah jaminan yg kuat bagi diri aku sekeluarga namun aku percaya ini merupakan langkah pertama untuk aku mencapai cita-cita aku yang aku simpan sekian lama. kalau kau orang perasaan aku terpaksa mengabaikan blog ini buat sementara waktu. Hinggakan ulasan untuk akademi fantasia tidak dapat aku lakukan. terkilan juga aku sebab tak dapat nak update blog nie. jadi bila sekarang nie dah setle down balik aku ingat leh lah aku tumpukan balik pada blog aku nie. Insay Allah aku akan kemaskina sekerap mungkin. Hope semuanya maafkan aku..

posted by admin at 8:13 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for rehat yang panjang
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com