About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Family Gathering Tanjung Balau

Thursday, June 21, 2007
Ore : 5:06 PM

Ini merupakan gathering yang pertama buat keluarga besar kami. Aku pun tak tak sure sapa yang pilih location untuk holiday kali nie. Tapi yang aku tau bapak aku bayarkan dulu sewa bilik tu semua pastu baru kitaorang collect balik bayar pada bapak aku. Happening memang happening la sebab tak pernah berkumpul macam nie (hampir keseluruhan saudara mara) kecuali masa raya atau pun kenduri kendara.

Gambar katil nie cantik jerk itu pun sebelum diserang sedara mara aku nie. Mana tak nya ada bilik tu sumbat sampai 10 orang. Dah macam kem pelarian dibuatnya.
Tempat nie kira okay la. banayk facilities yang ada. Tapi swimming pool nie tak akan dilupakan oleh adik aku Aiman sebab kat pool nie lah dia terjatus siap patah gigi depan 3 batang. Kesain aku tengok kat dia. Baik2 nak happy2 dah menderita tak tentu pasal. Tapi first day jerk muka toya sakit. Besok pagi dah pergi lagi mandi kat swimming pool tu.

Kita orang bukan aja berkumpul saudara mara buta-buta. Siap ada sukaneka lagi. Best banyak aktiviti yang penganjur buat. Sepupu aku siap tak bayar duit kereta sebulan nak anjurkan sukaneka nie. Entah betul entah tidak. Aku cuma join jek laa.. Yang pentinbg dapat happy2.

Time sukaneka untuk kanak-kanak memang kecoh. Mana taknya si anak masuk bertanding si mak bapak terpekik terlolong... Memang best laa.

Yang beratur sebaris nie semua cousin aku jer. Caya tak?
Nie la barbeku yang aku bakar untuk dinner malam tu. Penat siot!!!

Dah macam pasar malam tempat kita orang buat barbeku...

Siap ada lucky draw lagik.. family aku bolot hampir semua hadiah tu. Siap boleh buat lacky draw sekali lagi masa kat bilik...
Gelap jerkk!!!
Malam tu aku tak tido gie pancing samapi pagi!!

Nie semua cousin aku!


Gambar aku takde kat dalam nie sebab aku yang amik.. Menyesal aku!!!

Pic credit to: Batrisya

Labels:


posted by admin at 5:06 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Family Gathering Tanjung Balau
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com