About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Berbuka Puasa Bersama Keluarga

Saturday, September 20, 2008
Ore : 4:27 AM


Hari ni balik awal.. pukul 5 dah cabut.. terus gi uda.. jumpa Eton kat sana. Then about 630 terus ahead ke Kotaraya. Sebab dah planning ngan my whole family exclude Kak Long untuk berbuka posa sesama dan sambut Hari Lahir adik aku Adi. Happy Birthday Adi!! Tahun ni duit raya tuk aku lebih sikit erkk.. Arrived kota raya lebih kurang kul 700 then terus carik table yang dah dibooked. Actually this event dah jadi rutin tahunan. Amik la lauk pauk apa yg patut tak sampai 5 minit pastu azan berkumandang. After 10 minit berbuka Adi pun sampai ngan EE. Sambung gik makan nyum...nyum..nyumm.. boleh tahan laa makanan kat sini.
Walaupun tak banyak cam kat hotel buffet tapi consider worth gak la ngan apa yang dibayar. ada memacam dish yg ada tu berbuka puasa. Kambing golek pun ada. Lepas abis sepinggan makan gi solat jap kat Masjid ditingkat atas. pastu turun lik sambung gik makan. Seb baik kat sini ada tempat ni ada room tuk budak2 main. So senang skit la aku ngan Eton nak makan. Bila dan sumbat 2 ornag ben 10 ke dalam detention room tu. Selera makan datang semua. Apa pasal sebelum buka tadi aku tak perasaan ada bilik untuk budak2 nie. My dad seems quit bored time makan tu. sibuk nak balik then bila mak aku cakap jom shopping baju raya. Mood raya dia melonjak2 pulak. Terus jerk dia menonong masuk ke dalam plaza nak cari baju raya. Eton pun sibuk gak nak carikan aku baju brang 2-3 helai tuk nak beraya aku mencebik jerk.. bukan tak suka.. suke tapi aku rasa cam baju tahun lepas aku leh pakai lagi kot wat raya tahun nie. Then pusing gik dia orang gi First Lady aka tempat jual baju melayu dan baju kurung panas. Yela memang semua baju kat situ wat dari kain yang memanaskan badan. Tapi harga dan design dia not bad laa. Kat kedai tu dekat 1jam setengah bukan beli apa pun Eton cuma beli sebiji kerongsang. Yang lain2 tu cuma window shopping jer dan jadi juru kritik tidak rasmi tuk Shida. Kiranya kat Kotaraya nie mood raya memang ada cuma x dapat lawan kemeriahan di Angsana kalau kat area Jb nie la.. Angsana kalau time nak raya ni memang full house beb. Tak masuk parking jerk dekat satu jam baru leh masuk. Sesak sentiasa. Dekat kul 10.00mlm baru kita orang beredar dan dan say farewell pada my parents. Aku ajak Eton gi Danga Bay masa on the way balik tu. Saja window shopping gik kat bazaar di sana. 85 percent bazaar kat situ semua jual suar jeans . Bored. Balik umah kepenatan dan online jap pastu nak sahur dan tido. Aku rasa cam nak gi Geylang Serai lak minggu depan so nanti aku wat posting pasal Suasana Pra hari raya di Geylang Serai yerk . The most busiest place during Hari Raya Eve in Singapore. Tengok apa ada lelong kat sana. Salam.

Labels:


posted by admin at 4:27 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Berbuka Puasa Bersama Keluarga
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com