About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Blog Baru dan Keburukan Artis

Friday, February 17, 2006
Ore : 7:14 PM

Waktu tengah bulan macam nie bebanan kerja aku semakin berkurangan setelah aku puas berhempas pulas dari awal bulan lepas hingga ke awal bulan ini. Dan semenjak aku membuka cawangan blog di blogspot nampaknya para pembaca blog aku sebelum ini telah mula menerima kehadiran blog baru aku ini. Namun aku masih mahukan kedua2 blog aku ni teruus. Tujuan aku hanya utk memudahkan para pembaca blog aku untuk terus bersama aku mengikuti perkembangan dunia hiburan masa kini. Terutamanya berkisar pada bintang2 AF. Harapan aku kedua2 blog aku akan mendapat sokongan dari kauorang semua.

Setelah amaran bahana AF4 akan tiba tidak lama lagi aku menerima satu email dari teman yg tidak aku sangka kandungannya. Namun aku pasti ada diantara kauorang dah pernah melihat gambar ini. Tapi sebenarnya aku memang sedihlah melihat keburukan artis2 kita yg semakin terbongkar sejak akhir2 ini. Inikah idola ataupun ikutan utk anak muda Malaysia.
Ye aku akui memang ada segelintir masyarakat kita tidak ambil endah akan benda ini tetapi kita mesti ingat asal usul keturunan kita. Kita bukannya orang barat yg bebas melakukan apa2 sahaja tanpa batas pergaulan. Kalau nak diikutkan aku sudah naik muak dengan masalah sosial yg. sibuk di gembur2kan oleh wartawan sejak akhir ini. Berita artis dengan dadah, bergaduh di disko dan berperilaku sumbang sudah cukup menjelekkan. Kenapa berita2 keburukan artis lebih banyak berbanding berita2 gemilang yg dibawa mereka. Walaupun tidak semua artis berperilaku seperti mereka tetapi kesannya pasti tertempias keseluruh dunia hiburan itu sendiri.
Dan kepada semua nakal nak ingatkan, jangan ingat bila anda berada diluar negara benda2 sumbang macam ni sudah dikira halal. Memang disana tiada Jais tetapi ingatlah bahawa Allah berada dimana2 sahaja.

posted by admin at 7:14 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Blog Baru dan Keburukan Artis
nakal sebenarnya huda dah tgk gambo nih
beego letak kat dalam frenster.huda pun agak terkejut jugak tgk..tp kalo benda2 private nih baik simpan sendiri xpayah nk tayang2 kat orang

TU LA HUDA TAPI NAPE HUDA TAK CAKAP NAKAL AWAL2

Hi Nakal, next time kalo letak gambar artist tu, tulis la nama depa. org macam abg ni bukan kenal semua malaun artis x bermoral ni

Have you ever thought about including a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is valuable and all. Nevertheless think
of if you added some great images or videos to give your posts
more, "pop"! Your content is excellent but with pics and
video clips, this site could undeniably be one of the greatest in its niche.
Excellent blog!

my web-site: http://www.analteenexam.org (p0rnhd.com)

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com