About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Pengacara Akademi Fantasia 6

Thursday, February 14, 2008
Ore : 8:33 AM


Tolong mak aku setup streamyx

Hari ni aku agak sibuk dengan urusan peribadi sampaikan boss aku ajak aku lunch pun aku wat tak endah. Tapi lepas dipujuk2 aku ikut jugak boss aku gi lunch kat Sri Bayu. Itu pun lepas abis jerk makan aku tinggalkan boss aku terpinga-pinga membayar.. Aku dah janji dengan ayah aku nak setupkan internet kat rumah dia. Tapi babeng betul Aku try setup tak boleh2. Sampai pukul 230 aku cuba setup siap call TM Center lagi tapi tak leh gak connect internet. Rupa-rupanya line streamyx kat umah bapak aku tak stabil. So aku settlekan benda tu time petang lepas kerja. At last leh gak connect internet kat rumah mak aku. Bapak aku memang beriya-iya sangat nak mauk internet sebab dah pencen so dia nak layan main saham jerk kat rumah. Bestnye lepas nie selalu la aku lepak rumah mak aku lanyak dia nye internet. Muhahaha…

Bank in cheque nuffnang

Lepas dah setup streamyx kat umah mak aku, aku lari jap gi Maybank nak bank in cheque nuffnang yang aku dapat semalam. Inil kali ketiga kau dapat cheque dari nuffnang kira puas hati gak la pakai nuffnang. Sekarang aku dah tak nak pakai local advertiser yang lain. Aku cuma caya nuffnang jerk. Yang lain tu macam scam la.. tak pernah kasi cheque pun. Nuffnang dah prove it yang dia bukan scam. Nak harap advertlet hampeh. Buat sakit hati jerk dah dekat 10 cash out aku hantar satu pun tak dapat lagik.

Pengacara Af6

Siang tadi masa kat office sempak gak belek forum Cari carik gossip yang terkini dan panas. So ada baca satu tread yang cakap nama Roslan Shah ada naik untuk jadi pengacara akademi fantasia 6. Takde ribut takde apa tak alih-alih nama mamat nie lak naik. Nama pun gossip so aku rasa Astro takkan nak amik kot Roslan Shah nie. Sebab ramai yang tak familiar sangat dengan dia nie. Walaupun dah ramai wartawan nobatkan dia pengacara no 2 negara lepas Aznil. Apa tak ramai wartawan dah ban si Azwan Ali. So automatik jerk la dia nie dapat gelaran tu. Lagi satu nampak sangat wartawan nak sakitkan hati Azwan tu. Anyway aku tak suka dua2nye sekali. Tak masuk akal betul kalau diaorang nie yang dapat jadi host AF musim nie. Anyway pengumuman rasmi siapa yang bakal menjadi pengacara AF akan diumumkan pada 19hb Febuari nie. Siap ada siaran langsung lagi program Fail Sulit Akademi Fantasia (episode akhir) jam 5.30 petang dan ulangan pada 9.00 malam hari yang sama. Harap sangat Kak Mah Gali yang dapat. Oklah aku dah ngantuk nak tido.

Labels:


posted by admin at 8:33 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Pengacara Akademi Fantasia 6
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com