About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Ramalan Pelajar yang bakal tersingkir untuk minggu keenam.

Friday, April 25, 2008
Ore : 11:37 PM

Penatnye hari nie. Kerja kat office melambak giler. Aku tak sempat nak bercoleteh panjang masa kat office tadi. Concentrate kat kerja jerk. Takde melalut memacam.. Maklumlah dah cuti hari sebelumnye. So banyak lah menda pending. Aku try clearkan sebanyak mungkin yang terdaya namun taklah siap semua yang pending tu. Masa pun rasa cam pendek jer. Petang tu Linkeen Sypke aku ajak gi dinner ngan bebudak RTW. So aku pun on jerk. Lagipun dah lama tak jumpa diaorang kan. So meet dia orang kat Shell Taman Perling at 7.00 but Sista Sabariah Tukang Kasut lak lembab giler dekat pukul 8.00 baru terhegeh-hegeh sampai. Aku, Abg Bob, Linkeen and Sista Ina naik berlumut tunggu kat depan Shell tu. Dah macam Bangla kerja Shell tu pun ada gak. Ceh. Then we a head to Restoran Sri Nelayan kat Sg Danga. Dah lama gak aku tak gie situ. Tak banyak berubah tapi yang aku perasan nyamuk makin banyak adalah. Dah tu service makin lembab nak tunggu makanan siap. Belum pun makan aku sampai Eton dah call cakap ayah aku dah sampai rumah. So aku pun kena lah melantak main telan-telan jerk sebab nak cepat siap. Tak sampai lepas 5min akunye nasi dah abis. Aku hulur kat Abg Bob 10 hengget pastu terus minta diri nak balik. Bila sampai rumah mak ayah aku dah setengah jam lepak kat umah. Borak-borak jap pastu dia minta diri sebab nak balik kampung malam tu jugak. Dalam pada tu sempat gak aku layan Diari EXT yang aku nampak Joe jadi tetamu malam nie. Entah apa la agaknye dicarut si Klubbkidd tu. Mesti kondem Toi, Riz dan Stanley kot.. Muahhahahaa!!!! Lantaklah… Sebut pasal AF nie aku nak buat ramalan pasal pelajar yang bakal tersingkir unutk konsert besok. So detik hati aku rasa mungkin Rina, Toi atau Nubhan. Aku memang tak follow diari pun sepanjang minggu nie. Adalah layan sikit2 tapi tak menyeluruh. Tapi bila aku tengok pola undian aku rasa mereka bertiga ini berada dalam zon tak selamat untuk konsert kali ini. Aku bukan tengok usaha mereka didalam sepanjang minggu tapi keadaan mereka yang sentiasa berubah-ubah saban hari. Tak konsisten langsung. It means pengundi mereka tak ramai. So sebab itu mereka asyik berubah-uban. Tak macam Stacy dan Alif yang konsisten sentiasa berada dikolompok atas. It means both of them received support continuously. Even though peratusan mereka makin turun tapi kedudukan mereka maintain. Tapi aku tak sure laa sapa yang berkemungkinan besar akan tersingkir antara mereka bertiga. Namun salah seorang dari mereka la. Kita tunggu dah lihat sahajalah konsert besok.

Labels: ,


posted by admin at 11:37 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Ramalan Pelajar yang bakal tersingkir untuk minggu keenam.
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com