About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

rajin nye aku...

Monday, August 03, 2009
Ore : 10:26 PM

entah apa angin ntah datang... tiba2 aku rajin pulak nak update blog-blog aku yg melambak tu... boleh dikatakan hampir 80% blog aku semua diupdate hari ini. padahal aku baru jek balik keje malam... tak tido pun... balik rumah terus update blog sampai kul 3 petang... Tapi ari ni hero2 aku semua ada kat rumah.. aku layan sebaik mungkin. maklumlah aku ni penerima bapa mithali tahun 1413hijrah yang lalu.. Kelmarin time aku keja petang... aku jaga kat bas masuk.. adalah pulak jumpa Vince AF1 tu... dia baru balik dari singapore. Dia dengan awek dia lagi dan aku pun apa lagi menyibukkan diri aku tuk jadi peramah tiba2. Aku saja tanya dia nak confirmkan yg minah yg ikut dia tu awek dia ke? Dia confirm memang itu awek dia yg duk kat mexico tu. Wah siap bawak datang malaysia nak kenalkan ngan mak ayah... bagus la tuu.. tapi awek dia tu nampak cam kertu sket jekk.. Hehehe... yang member aku si Lamit lak leh tanya asal skang cam tak laku jek.. ceh soalan laser tul.. tapi leks jek si Vince tu cakap skang dia tengah nak promote single baru dia. Maknanya skang ni sibuk turun naik stesen radio nak kasi single baru laa tuuu.. Sebenarnya best gak keja kat pintu masuk ni... banyak artis yg kita orang jumpa. Cam minggu lepas Cat Farish ada gak jumpa. Dia kena tendang tak leh masuk singapore sebab passport rosak. hehehe.. cian kau...

Labels: , , ,


posted by admin at 10:26 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for rajin nye aku...
Hi Dok,

pekabar? chat?....rase2 knal x ngn wa? hehe....nnti klu jumpa Siti nurhaliza kt sempadan negara(cewahhh ayat) jgn luper ckp ngn dia wa ken slm ea....daaaa

dok...
amacam rtw.. ko pegnen lagik ke? hehe.. siti biasa naik flight laa.. mana nak jumpa.. hahaha

huh... lamit yang mana satu tu bro ? bukan main laser lagi mulut dia... hahaaha....

lamit yg naib johan pingpong UOA tu .. hehehe... kenal ke?

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com