About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

American Idol Result: Final 2

Friday, May 19, 2006
Ore : 12:44 PM

Semalam aku tengok AI punya result....Elliot keluar...mmg dah boleh agak...tapi aku frust giler....sbb rasanye talent dia lagi bagus dari yg lagi 2 org tu....Katherine tu pada aku biasa je...Taylor plak maybe sebab cara dia nyanyi lain dari yg lain so orang pun vote dia lah....(bias tak aku punya komen)tapi memang time performance tu Elliot nyanyi tak menjadi sangat....maybe sebab dia stress kot...ye lah..tinggal 3 orang je...tapi pada aku paling tak menjadi nyanyi Katherine....time dia nyanyi lagu R Kelly tu mmg tak best....maybe sebab dia banyak sangat tukar melodi....tapi tak best pun masuk jugak final....antara Taylor dengan Katherine aku pun tak boleh nak cakap sapa yg akan jadi American Idol...maybe Taylor boleh menang sebab dia tak pernah jadi bottom 2...tapi Clay Aiken pun dulu tak pernah sekali pun jadi bottom 2...tapi still kalah dengan Ruben....so kita tunggu je lah next week....final AI....

Sekarang ni orang tengah sibuk pulak AF4...aku tak excited sangat dengan AF kali ni....maybe sebab dah masuk season yg ke 4 sampai rasa excited tu dah takde....rasa biasa je...tapi dengar2 nakal nak undi budak perempuan yg pakai tudung tu....hmmmm...nakal memang camtu...dia tak boleh tengok perempuan dahi licin sikit...dia pun mulalah.....

Lagi satu cerita.....kalau ada antara kamu2 baca blog klubbkidd...mesti tau cerita sorang blogger ni masuk hospital....abg badrul.....aku memang selalu jugak baca blog abg bad ni.....so time dengar dia admitted hospital terkejut giler arrr....coz aku baru je baca blog dia...tengok cam happy2...then tetiba dapat tau dia masuk hospital....sebab chest pain......apa2 pun untuk abg bad...(w/pun aku tau dia tak baca ni)linkeen, nakal dan warga nakaltitude akan mendoakan supaya abg bad cepat sembuh, boleh blogging macam biasa lagi....coz aku suka sangat baca blog dia....so pas ni takleh la gi makan...makan...makan je...kena jaga health pulak....ok lah....aku pun nak gi makan jap lagi....apa2 pasal AF4...nakal akan update....

posted by Ikeen Ismail at 12:44 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for American Idol Result: Final 2
ada jerk fitnah untuk aku dari linkeen niee

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com