About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Merdeka!!!

Friday, May 05, 2006
Ore : 6:35 PM

Free at last.....freedom...merdeka.....apa lagi aku leh cakap yg nak menunjukkan aku punya kerja dah settle...at last....lapang sikit kepala otak aku...kalau tak berserabut...bak kata nakal..."kusut kepala aku"....hehehehe.....bila kepala otak pun dah lapang....closing semua dah settle...baru la semangat sket aku nak update blog ni....selagi tak settle kerja aku...nak update blog pun tak leh...asik ingat kerja je....kang ada aku update pasal kerja aku je kat blog ni....ok lah...memandangkan aku punya kerja dah settle...so biarlah aku yg update blog ni pulak.....bagi nakal settlekan kerja dia yg melambak tu...hehehehe....cian nakal....

Oklah....banyak citer for the last few weeks...pasal AIM...pasal tenaga pengajar AF4 yg baru....pasal ramai tak puas ati ngan AIM termasuk lah aku....takde apa2 perubahan pun....dari tahun aku study lagi sampaikan aku dah kerja 2 tahun...still sama.....dengan host yang sama....stage pun kureng sket......performance pun kureng sket....yg aku rasa best pun LO nyanyi....sebab aku dah biasa dengar dia kat Hitz...so aku mmg tau lagu dia sumer best2.....pastu ending spider lak nyanyi...aku dah excited nak dengar dia nyanyi...sekali nyanyi lagu Nazrah ku la plak...lagu lama tu....hmmm...frust sketla.....

Ok...enough about AIM...what past is past....next aku nak citer pasal AI....lama gak tak citer pasal AI kat sini....this week AI tinggal 5 orang....diorang pun dah start nyanyi 2 lagu sorang....aku excited nak tunggu Elliot ngan Chris je....sbb 2 org tu je yg best giler...pada aku la...so semalam pulak result dia...aku tiap2 minggu bila time result je aku dah cemas...sbb takut Elliot keluar....coz dia dah banyak kali join bottom 3....semalam pun dia bottom 2 dengan Paris....luckily bukan dia yang keluar....Paris yg keluar..kalau tak frust la aku...sebab dia mmg best giler.....aku rasa selepas Clay Aiken...Elliot la yg paling best sekali dalam banyak2 American Idol yg ada.....so sekarang tunggu next week....nak tengok dia dapat masuk final 3 ke tidak....tapi aku rasa percent dia nak masuk final 3 mmg sikit....susah....ermmmm....kalau la boleh vote untuk AI ni....memang aku dah vote banyak2 dah....takde dah vote untuk Mawi...ahaks...ahaks...tu kalau boleh vote la....problem nye sekarang tak boleh vote..so vote aku untuk Mawi la jugak....orite lah....aku pun dah nak balik ni.....so see you guys later.....
My American Idol





posted by Ikeen Ismail at 6:35 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Merdeka!!!
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com