About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

macam-macam nakal.

Monday, May 15, 2006
Ore : 2:16 PM

Macam-macam hal yang terjadi pada aku. Aku mula cuti dari hari Khamis lagi sebab nak uruskan pelbagai macam benda dari kereta hingga ke hal rumah sewa. Hari Jumaat biasa sahaja, aku cuma duduk rumah jerk. sambil selak-selak paper aku teringatlah pasal Akademi Fabtasia 4 yang akan bermula tidak lama lagi. Sebab aku ada terbaca kat salah satu posting blogger star yg cakap bebudak AF 4 semuanya telah berada di KL sekarang nie. Pihak Astro sekarang cuma tunggu masa nak introducekan diaorang nie pada media maybe on 17 May ini. Dan untuk kali ini seramai 20 orang calon pelajar telah dipilih dan telah di check in kan di salah sebuah hotel di KL tapi masih dirahsiakan. Kiranya buat masa sekarang identiti bebudak calon AF 4 masih dirahsiakan. Pihak Astro akan membuat kejutan kononnya dengan hal ini. Mengikut pemahaman aku tirai AF 4 akan bermula pada 20 May. Jadi kauorang yg minat sangat AF boleh la mula tercongok depan TV bermula dari tarikh itu. Ini diikuti oleh program Nota Akademi Fantasia Prelude yang akan disiarkan setiap malam sepanjang dua minggu itu. Alah kira program Nota Akademi Fantasia Prelude ni sama macam Diari AF la. Pasal aktiviti harian bebudak calon AF 4 ini. Tapi pada stage ini kita masih belum mengundi rasanya. Benda ni berlarutan hingga ke Konsert Prelude yang dijangkakan akan berlangsung pada 30 May. Jadi kauorang harap-harapnya fahamlah apa yang pihak Astro nak buat untuk kali ini. Pada semua calon pelajar AF 4, nakal nak ucapkan semoga berjaya.

Hari Sabtu lepas merupakan hari malang untuk aku. Abis aku punya wallet dengan Handphone aku kena kebas. Geram betul aku masa, aku pun tak perasaan bila masa ntah orang tu amik aku nye barang tu. Puas aku carik keliling Projet tu carik akunya wallet tapi tak jumpa. Bila aku call bank nak block aku nye kredit kad, orang bank tu cakap dah ada orang swipe buat isi minyak pagi tu. Lahanat betullah budak tu. Sempat dia pakai akunya kad. Apalah nasib aku hari tu. Dah nak nak kena amik Eton balik kerja hari. Takpelah takde rezki nak baut macamana cuma aku berdoa, harap-harapnya orang yang amik aku punya barang tu pulanglah balik.

Hari Ahad takde yg special cuma sambutan hari Ibu yg. aku sambut dengan beri ucapan sahaja dengan pemberian seyuman sahaja sebagai harian untuk mak aku. Sebab aku memang dah sengkek abis sejak kejadian semalam. Dan pagi itu aku sempat la pergi pasar sebab nak ikan dan sayur untuk masakan hari minggu ini. Masa aku tengah sibuk-sibuk cari barang terpandang la aku kat seorang mamat ni tengah dukung anak lelakinya bersalaman dengan seorang pakcik tua kat pasar tu. Sekali imbas macam aku kenal mamat tu. Bila aku tengok betul-betul itu Amy Search rupanya. Amy, anak lelakinya yang comel tu dan isterinya pun turun pasar nak beli barang keperluan. Aku tengok Amy rileks jerk tak kisah pun nak turun tempat-tempat macam pasar nie tak macam sesetengah artis tu yg kononnya nak jaga status konon sampai tak boleh nak tunjuk muka kat tempat public sangat tapi kalau kat disco muka dia jerk. Anyway salutelah untuk otai rock nie. Pheewittttt…

posted by admin at 2:16 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for macam-macam nakal.
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com