About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Adam & Izz Haidar....

Wednesday, August 12, 2009
Ore : 4:12 AM

Adam yg tengah masa kecik

Izz Haidar

Bila aku belek-belek balik aku punya koleksi gambar yg lama2 terjumpa pulak gambar adam masa kecik. Baru aku perasan yg muka dia ada iras dengan anak buah aku Izz Haidar. Sepupu la katakan. Comel betul. Cuma anak aku ni gelap sikit kalau nak bandingkan dengan Izz Haidar ni yang putih melepak. Tetapi sedih juga bila teringat keadaan Izz Haidar yg sekarang ni masih ditahan di hospital (masa post ini ditulis) akibat jangkitan kuman dalam darah. Ini bukan kali pertama dia kena tahan kat hospital bulan lepas pun dia kena tahan juga sebab cirit birit. Kadang-kadang tu aku rasa nak salahkan adik aku aje. Sebab dia tak pandai jaga anak. Main taruk aja dimana suke. Pulak tu keadaan rumah dia yang jarang di kemas. Balik2 sapu rumah, tapi yang belakang almari dan sekeliling rumah bukan geti dia dgn suami dia nak kemas. Semoga Izz Haidar cepat sembuh. Amin...

Labels:


posted by admin at 4:12 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Adam & Izz Haidar....
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com