About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Fanatic Ben 10

Sunday, August 09, 2009
Ore : 11:59 PM

ni poster yg dia orang nak time gi Danga Mall

Sarung Cadar & Bantal Ben 10

Cuti nie.. sibuk betul Eton kemas rumah... aku bangun lewat sebab baru balik keje pagi tu.. apa saja yang dpt aku bantu... Tolong tengok jek la.. Tapi bila aku tengok bilik Alid dan Adam dah kemas. Terus teringat kat sarung tilam yang aku belikan tempoh hari. Alif ni memang fanatik Ben 10. Dari baju sampai ke mainan banyak dah aku dan Eton belanjakan tuk penuhi kehendak hero sulung aku ni. Pasal tu laa bila aku terpandang cadar dan sarung bantal Ben 10 ni aku terus beli sebab teringatkan kefanatikan dia... Lagi pun cantik jugak aku tengok cadar tu.. Harapnya suka la dia... Lepas ni nak kena carikkan sarung cadar tuk Adam pulak. Dia ni fanatik Transfomers. Untung betul anak2 zaman sekarang ni. Banyak benda yg masa aku kecik tak dapat dia orang dah boleh dapat. Harap2nya mereka ni tau la bersyukur...

Labels:


posted by admin at 11:59 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Fanatic Ben 10
semekom,

dok...lu dh pindah umah baru ea? ke stay umah sewa lu lame?

dah pindah la dokkk

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com