About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Berbuka puasa bersama Shida and Family

Friday, August 28, 2009
Ore : 12:08 AM

Tauhu hot plate
Baby Kailan Masak Sos tiram & Burung Puyuh Black Paper (Yum Yum)
Ikan Stim Lemon yg sedap giler

Assalamualaikum...
dah berapa hari aku tak sempat nak wat posting kat blog ni. Kebelakangan ni sibuk kat ruang forum terbaru Forum Central. Maklumlah ruang forum baru banyak benda nak kena setting. Korang yg baca blog ni jemput la masuk forum tu, sumbangkan idea dan pandangan bernas korang kat situ. Sharing is caring... betul tak?

Ok2 untuk posting kali ni takde la citer best2 cuma nak update pasal aku dan eton gi berbuka puasa bersama family adik aku shida. Memang mulanya takde plan nak berbuka puasa kat luar. Entah cam mana tiba2 tekak aku mengidam pulak nak makan Ikan Stim Lemon kat Pak Soh Stulang tu. Masa on the way ke rumah shida aku call eton suruh dia confirmkan dgn shida tuk berbuka puasa kat sana. Lepas amik adik aku dan Eton yg dah siap terbaring kat bawah office dia sbb lama sgt tunggu aku sampai, kita org terus heading ke Pak Soh yg tak jauh dari office eton. Mula2 risau jugak takut takde seat. Tqapi nasib baik hari ni tak ramai pulak yang nak berbuka puasa kat sana. Syukur... Akhirnye berjaya juga menyelesaikan ibadah puasa untuk hari yang ke enam. Kejap jerk semua makanan atas meja tu licin... memang puas hati la makan kat situ. Boleh kata kebanyakkan makanannya tak menghampakan nak nak Ikan Stim Lemon tu. Rasa cam nak hirup-hirup jek kuah nye... Korang yang tak perah rasa aku masakan Ikan Stim Lemon kat Pak Soh ni memang aku rekomen sangat untuk cuba. Ok la aku akan buat posting lain pulak akan datang. Selamat berpuasa.. (maaf tiada gambar family yg dipaparkan cuma gambar makanan aje)

Licin
Izz Haida dah makin sihat sekarang

Labels:


posted by admin at 12:08 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Berbuka puasa bersama Shida and Family
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com