About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Jom Beli Buku!!!!

Sunday, August 16, 2009
Ore : 9:35 AM

Semalam balik keje pagi.. tapi tak sempat nak tido.. lepas surf internet aku ajak Eton pergi carik buku Akta Imigresen sebab aku ada periksa hari selasa dan rabu nie. Kita orang gerak gi Angsana pukul 12.30 tapi tak terus gi carik buku.. maklumlah dah tengah hari mesti pergi mencekik dulu.. Pergi la makan kat Asam Pedas kat Desa Rahmat... Sedap giler... yum..yum...yum... Lepas tu baru la gerak gi Angsana sebab Badan Book Store ada kat sana...

Aku terus jek carik buku Akta Imigresen.. mula-mula tak jumpa yg banyak buku nota PTK jerk.. Rupa-rupanya aku cari kat salah section. Dah dekat 1 jam baru aku jumpa buku akta tu... Aku terus sambar buku Akta dan buku nota PTK yg aku rasa tak lama lagi aku akan pakai... Alif dan Adam pun sibuk mencari buku. Hang out kat situ dekat 3 jam belek2 buku yg best2.
Sudahnye gambar kat atas tu la buku-buku yg kita orang borong kat Badan Book Store... Asyik sungguh lepak kat Badan Book Store ni... 3 jam kat sana pun rasa kejap jerk...Lepas tu terus hang out balik rumah.. tido....
Sebelum blah dari badan aku sambar lagi satu buku yg tengok cam best ni.. Rahsia Jutawan Ebay dari Stuart Tan... Aku cam nak belajar buat sales kat ebay. So seblum start ni nak jugak cari ilmu.. Oklah kalau aku dah abis baca buku ni aku kat reveiw kat blog www.immalaysia.blogspot.com...

Labels:


posted by admin at 9:35 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Jom Beli Buku!!!!
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com