About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Buat Pasport. & Tukar Brake Pad

Wednesday, August 12, 2009
Ore : 12:02 PM

Hari ni aku merambu kat Wisma Persekutuan Johor Bahru

Pagi2 lagi mak aku dah call ajak aku pergi teman mak dan ayah aku buat passport. Maklumlah aku nikan keje dgn gomen. Jadi minta tolong la kot-kot ada kawan yg boleh bantu cepatkan proses yg sememangnya sudah sedia cepat. Kalau dulu satu hari sekarang 2 jam saja dah siap. Nak tak nak terpaksa aku ikut. Walaupun aku cuma tido dua jam saja malam tadi. Lepas hantar Adam & Alif pergi sekolah. Aku terus hantar eton pergi keje(padahal eton yg drive dari rumah). Lepas hantar eton terus pegi ke rumah shida. tapi kunci laki dia tido sbb baru balik keja malam. tak sampai hati pulak nak kejut. So aku lepak aje dlm keta sampai mak ayah aku sampai.
Ayah aku tgh belek passport baru dia

Kita orang sampai ke Wisma persekutuan tepat jam 11.30 pg. Sampai aja kat sana jumpa plak member IO Zakie. Borak2 jap dgn dia pastu terus naik atas. Hajat hati nak carik IO Riana, mana lah tau dia leh tolong cepatkan proses buat pasport tu. Tapi dia takde pulak. Pastu aku turun bawah balik tengok mak aku tengah tunggu dekat kaunter warga emas. Ini lagi bagus... lebih cepat.. tak yah pakai kabel2 nie.. setengah jam jerk tuuupp siap dah pasport mak ayah aku. Pasport lama

Lepas tu aku balik semula ke rumah shida sbb nak amik keta aku kat sana. Kemudian terus gi amik Alif dan Adam dan aku plan nak tukar brek pad keta aku yg dah berbunyi cam biola. Aku gi Kip Mart tanya mahal nak mampus. Korang tak payah laa nak gi kedai tayar tu kalau nak tukar tayar ke apa. Memang mahal nak mampus. Pastu aku rounding area Tampoi Utama carik kedai tayar lain, jumpa la satu kedai tayar goodyear harga dia nak charge aku pun reasonable. So terus tukar break pad kat situ. Mata aku time tu dah mula kuyu laa... Ngantuk nak mampus... Lepas ni aku mesti membuta punya...Pit Stop
Brake pad aku dah nipis gilerrrr...

Alif dan Adam dah merengek kelaparan. Terpaksalah aku gie makan dulu. then terus balik rumah kemas sikit2 dan take a nap..... ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz.........

Labels:


posted by admin at 12:02 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Buat Pasport. & Tukar Brake Pad
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com