About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

F1 at Sepang...

Tuesday, March 21, 2006
Ore : 6:16 PM

Dah lama aku tak update blog ni...nak harapkan nakal sorang je yg nak update...tak banyak entry lak blog ni nanti....so...apa aku nak citer erkk...ermm..last week mmg aku bz giler...tak sempat nak masuk blog pun...apa lagi nak post entry...mmg life aku kat dalam office je la last week...datang pagi..balik malam...balik pun tak nampak matahari dah....hari sabtu plaknye kena kerja plak...boring tul...blk kerja pun aku tak buat apa...duduk kat rumah je...tengok F1 nye qualifier....sakit ati aku tengok....memang tak expect la Fischicella leh dapat no.1...dapat petak depan...tak sangka tul aku...si Alonso tu plak leh dapat no 7...Kimi lak no.6...aku mesti la sokong McLaren kan...pastu ada plak si Kimi yg ensem tu...hehehehe....actually aku pun cam confused macam maner si Alonso dengan Kimi leh jauh tertinggal...padahal masa F1 last year 2 orang ni la selalu berlumba2 kat depan...tapi selama aku tengok F1 lah...walaupun diorang tertinggal kat belakang....on the race day itself...mesti boleh pecut ke depan punya...tapi tahun ni punya result...aku memang betul2 frust...Race day hari Ahad...aku pun semangat la duduk depan TV...mata mesti la tengok kat kereta Mc Laren...bila race start je aku yang cemas giler....tengok Alonso dah ke depan...Montoya pun dah ke depan...cari gak mana kereta Kimi ni...sekali kereta dia accident daaa...dia punya kereta terbabas la pulak...aduiii...frust nyee....tak sampai 5 minit race start...boleh accident plak...tapi aku tunggu la jugak...mana tau engine dia still running....leh join semula race tu...berangan je lah...sebab dia mmg dah terkeluar dah dari race tu....frust tul aku...tapi nak buat caner...bukan rezeki dia...kita tunggu je la next race...tengok dia boleh menang tak...a/way...race F1 hari tu...1st place...Fischicella...2nd...Alonso...3rd...Webber...(aku rasa Webber la...)
Sebenarnye hari Sabtu tu jugak, birthday anak sedara aku yg 4 thn....so malam tu pergi Jaya Jusco Permas....pergi cari birthday cake untuk dia....disebabkan dia adik beradik suka makan cheese cake...so aku ngan akak aku pun belikan la dia New York Cheese Cake...yg mana sampai sekarang ni aku tak dapat makan lagi....sampai kat rumah je....3 budak kecik ni dah tak sabar2 nak blow candle...birthday boy sorang je..yg lain tu menyibuk je...so aku pun pasang candle....diorang pun blow candle sesama....potong cake sesama...makan pun sesama...gitulah mesranya anak saudara aku3 orang ni....(tapi time gaduh cam nak tercabut rumah aku...)


Hari ni pulak...aku punya office mate punya birthday...2 orang...share the same date....dapat la makan cake lagi...hehehehe...to Ms. Lim and Bro Bob...happy birthday 2 both of u.....may ur wish come true....
ok lah..aku pun nak settlekan kerja...then nak balik...daaa....

posted by Ikeen Ismail at 6:16 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for F1 at Sepang...
OIT SAPA SURUH LETAK GAMBAR AFIK KAT SINI NAK KENA SAMAN YERK CAM WARDINA BUAT KAT MYDIN TU... KALAU LA CIK LINKEEN...

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com