About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Superman Return 2006

Thursday, March 23, 2006
Ore : 6:42 PM


Sudah hampir sedekat nakal menunggu kemunculan kembali Man Of Steel ke layar perak. Yang ada sekarang hanya prekual bersiri ni kaca TV menerusi Smallville yang memang meletup2 beberapa tahun lepas. Hingga dah masuk ke beberapa musim sampaikan aku pun tak ingat. Setidak-tidaknya dapat jugalah melepaskan rindu buat para peminat setia Superman untuk melihat hero kesukaan ramai ini. Nakal memang membesar dgn super-super hero marvel ni. Jadi setiap kali tayangan Superman, Batman, Hulk dan lain-lain memang nakal tak lepaskan. Buat para peminat Superman tidak lama lagi sekuel Superman akan kembali muncul di layer perak. Pada 30 June ini Superman Return akan kembali menemui para peminat filem sains fiksyen yg sudah masuk filem ke 5. Ini sudah pasti bakan menjadi pengubat rindu bagi peminat fanatik hero ini. Untuk kali ini christoper Reeve tiadak lagi melakonkan watak Kay El tetapi muka baru yg menggantikannya sudah tentu dapat menawan hati jutaan peminat Superman. Untuk filem terbaru ini watak Superman, Kay El mahupun Clark disandang oleh Brandon Routh. Begitu juga watak Lois Lane yg dibawa oleh Kate Bosworth.


Filem untuk kali ini berkisar mengenai kehidupan manusia tanpa Superman. Setelah beberapa tahun Superman menghilangkan diri (kembali ke planet Krypton), dia kembali semula ke bumi dan cuba untuk menjalani kehidupan sebagai manusia biasa. Namun musuh tradisinya Lex Luthor masih meneruskan usaha untuk mencari jalan menghancurkan Superman. Lex Luthor merancang untuk menghilangkan kuasa yg ada pada Superman. Disamping itu konflik percintaan Clark dan Lois Lane juga menjadi sebahagian isikandungan filem ini. Lois Lane yg meneruskan hidup tanpa Clark bertahun-tahun tidak dapat menerima kemunculan Clark semula didalam hidupnya. Superman terus berusaha untuk merebut hati Lois kembali dan ingin meneruskan kehidupan sebai manusia biasa . Dapatkah Superman merebut kembali hati Lois dan terus melindungi bumi dari ancaman luar dan Lex Luthor? Sama-sama kita ke pawagam 30 June nanti. Nakal end here……………..

posted by admin at 6:42 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Superman Return 2006
uikss...nakal...ko membesar ngan marvel superhero ke...wauu..hebat erkk....so caner ko leh tak jadi super hero cam diorg erkk..still contact ngan diorg lagi ke...hahahhahaa....

kureng asam la kau nie linkeen

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com