About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Dari biji mata linkeen yang tak suka tengok diari....

Wednesday, June 14, 2006
Ore : 4:27 PM

Semalam ingat kan nak jugak tengok diari AF...tapi sebab aku dah syok tengok Charmed season finale...terus aku terlupa pasal diari....rasanya lagi untung tengok Charmed dari tengok diari AF yang aku rasa hari2 sama je....tunjuk orang makan...tunjuk kelas motivasi..tunjuk muka Fazley....aku dengan nakal still tak faham...apasal diari AF tahun ni banyak kali sangat tunjuk class motivasi....class vokal ngan nyanyian la pulak yang kurang tunjuk...nasib baik la aku kali ni jarang tengok diari..kalau tak silap2 boleh suka kat si Fazley tu...asik tengok muka dia je....

Semalam jugak bola Korea vs Togo....and seperti yg aku jangkakan....Korea menang....aku gubra jugak time Togo dah goal.....tapi akhirnye menang jugak Korea....malam ni pulak Spain lawan...tak ingat plak lawan mana..tapi yg penting aku sokong Spain....

Cerita Charmed semalam season finale....disebabkan aku tengok cerita tu dari awal...so bila dah habis semalam rasa cam sedih plak...happy ending...(cewah..emotional plak....)

Apa lagi aku nak tulis erkk...tu je lah yg aku nak cerita..sebab tengah boring kan...benda cam ni pun nak cerita kat blog...ok lah..untuk ulasan diari yg lebih lanjut..tunggu nakal...

posted by Ikeen Ismail at 4:27 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Dari biji mata linkeen yang tak suka tengok diari....
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com