About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Dari biji mata linkeen yang tengah malas kerja....

Tuesday, June 13, 2006
Ore : 3:42 PM

Aku tak tau nak tulis apa sebenarnye...tapi sebab aku pun tengah malas nak buat kerja...jadi baik aku merepek je kat sini....for the 1st time sepanjang musim AF..dari yang 1st sampai lah yg ke 4 ni..tak pernah2 aku miss tengok concert...tapi last week punya aku boleh miss...actually bukan miss terus la...aku dapat tengok start Velvet nyanyi je...itu pun aku tak dapat dengar sangat coz kat rumah cousin aku....dipenuhi dengan suara2 kanak2 yg luar biasa bisingnye......so aku nak komen pun tak boleh komen sumer la...start komen pun dari Velvet...cam biasa...aku cuma komen apa yang aku ingat je....

*Velvet - nyanyi memang best...terkesima kejap aku ngan cousin2 aku dengar dia nyanyi lagu Sharifah Zarina tu..w/pun ramai cakap dia nyanyi lagi best dari original singer...aku still rasa Sharifah Zarina lagi best...maybe org ckp dia best sebab dia nyanyi dengan cara dia sendiri..tak terikut2 cara original singer....
*Farhan - lagi sorang...yg memang best giler....setakat ni semua lagu yg dia bawak memang best...tak pernah lagi dengar sumbang...hopefully dia maintain je camni....
*Salima - boring...tak abih2 nak buat muka nak nangis...aku pun tak amik kesah sangat nak dengar dia nyanyi..sebab memang tau tak best punya....
*Amirul - lagi sorang ni...tolong lah.....tak sanggup nak dengar dia nyanyi..lagu senang camtu pun tak sedap....tambah plak dengan 4U2C buat kejutan...jadi lagi tak sedap dia nyanyi...kenapa la % dia boleh tinggi aku still tak paham....
*Rich - frust tul aku ngan Rich last week....tah apa2 je dia nyanyi...serabut..ngan gitar..ngan joget tah apa2....tolonglah improve...aku nak gak tengok dia nyanyi dengan sedap...tapi kesian lak masa last tu tengok bapak dia sorang je yg berdiri bagi support....
*Pengkritik jemputan - aku tak puas hati dengan pengkritik jemputan AF kali ni....for the past 2 weeks...aku rasa pengkritik dia tak bagus....macam Fran...memang dia penyanyi lama...tapi tah apa2 la dia kritik...si Bob Lokman tu plak....pun tak paham apa yg dia kritik...tak tau la kalau aku ni yg memang buta seni..tapi at least kritik la betul2...ni kalau setakat..."pitching awak lari sikit"..."awak nyanyi ok"...aku pun boleh duduk situ...si Bob tu pulak...time orang suruh kritik..kritik la betul2...ni nak buat lawak la plak..be profesional la...orang tau awak tu pelawak..tapi when it comes to critics...be profresional....ini apa yg aku rasa la...mana la tau kalau orang lain suka pengkritik camtu....
*Karen - aku tak tengok dia nyanyi sebenarnye...tapi time Aznil announce dia yang keluar...aku tak terkejut sangat..sebab dari concert prelude sampai last concert aku still tak tau apa yg best si Karen tu...
*Faizal - last concert aku rasa dia cute...dengan tarian dia tu...this week aku rasa dia biasa je..nyanyi pun cam tak power je...maybe dia rasa nyanyi biasa2 pun % still tinggi..so buat apa nak susah2 nyanyi sedap2...klu camtu la yg dia pikir....sorry la brother...u'r wrong...
*Menuju Puncak - ok lah dari last week...ada semangat sket...

Aku rasa overall last week concert ok lah...sebab aku pun tak tengok semua..so nak kena tunggu ulangan la plak nak tengok betul2...

Semalam...tengok bola Australia vs Japan...Japan boleh kalah pulak...frust tul aku....baru tak sampai 5 minit aku puji goal keeper dia..terus hancur...nyesal aku puji....malam ni tengok Korea vs Togo....hopefully kali ni Korea menang....ok..aku nak get ready masuk meeting....untuk ulasan diari...nakal akan update...sebab aku tak tengok semalam....

posted by Ikeen Ismail at 3:42 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Dari biji mata linkeen yang tengah malas kerja....
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com