About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

DIARI AKADEMI FANTASIA 05 KHAMIS 12 APRIL 07

Friday, April 13, 2007
Ore : 8:12 AM

Semalam aku amik onleave gie settlekan semua maslaah bank aku. Lepas gie bayar duit sewa rumah terus jerk gie ASB nak tukar buku sebab dah berkurun tak tukar. Itu pun Bro kat kautnter tu tak yang tukar. Jadi kenalah aku pakai buku akaun remaja sampai ketua nanti. Agaknya Bro tu tau kot ynag aku nie awet muda.. Muahaaa.. Linkeen @ Lion King mesti jelous bila dia tau aku tak yanh tukar buku ASB aku tu... Lepas tu terus gie umah mak aku sebab Adik aku dah selamat deliver baby yang pertama. Dapat anak lelaki MUHAMMAD AISH HAKIM namanya. Panjang jugakkan. Anyway congrats la untuk mak ayahnya. Aku lepak kat umah org tua aku sampai ke malam dapat jugak la tengok diari kat umah diaorang . Itupun aku ingat2 lupa. Bila si budak nie suruh aku update jadi terpaksalah aku update apa yang aku ingat.

Ini jerk ulasan untuk diari semalam sebab aku malas nak ingat benda2 lain.

Labels:


posted by admin at 8:12 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for DIARI AKADEMI FANTASIA 05 KHAMIS 12 APRIL 07
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com