About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

DIARI AKADEMI FANTASIA 05 SELASA 27 MAC 07

Wednesday, March 28, 2007
Ore : 9:05 AM

Semalam aku memang malsa nak update pasal diari . Bukannya aku tak tengok, tapi bosan dengan apa yang dipaparkan. Masalah lagu tugasan diantara pelajar perempuan cukup menjengkelkan. Malas nak ulas apa-apa pun. Cuma lagu tugasan jer yang aku taruk. Itupun aku just copy paste dari blog Joe. Penglipurlara pun tak update gak blog dia pasal diarikan. Cuma dia adalah amik apa ulasan aku dari konsert yang sudah untuk ditaruk kat blog Shawal FC. Untuk diari kali ni pun aku nak ulas sikit jer. Itu pun diari kali ni tak banyak yang best. Bacalah ulasan diari semalam kat bawah nie.

Review Diari Akademi Fantasia 05 Hari Selasa Minggu Ketiga

Dalam kelas Ibu Fati tak banyak yang menarik. Shawal disuruh melakonkan satu babak dengan menggunakan ayat "Jom ikut aku." So Nonilah yang jadi target untuk scene ini. Macam biasalah nak kenenkan bebudak tu. Kalau tak, takde drama la pulak AF ni. Macam tak sah kalau takde student bercouplekan dalam AF. Pastu bila dah keluar bolehlah jadi bahan untuk buat speku. Itu jerk lah yang boleh jadi modal untuk orang tanya. Macam gak Afiq dan Mila. baru duduk sebelah-sebelah asyik dispekukan. Macam rimas pulak aku tengok benda ni. Kekadang budak-budak tu takde apa-apa speku jerk yang lebih.

Bila dalam kelas teknikal vokal pulak Aswad kena marah sebab tak leh nak pronounce word "with" dengan betul. Betullah diaorang nie, macam tak pernah belajar english langsung. Macam bebal ada jugak aku tengok. Nape keras sangat lidah tu? Pergi la gesek dulu lidah tu kat jalan tar baru boleh sebut agaknya. Tapi aku suka bila Syafi suruh bebudak ni buat teknik Canon. Memang sedap dengar alunan suara diaornag bila buat benda tu. Harmoni jerk dan tenteram sikitlah hati Syafi yang asyik nak memarah musim nie.

Pastu tunjuk Aswad buat lukisan pasal kampung. Kononnya tu gambar kampung dia. Oiii takde idea lain ke. asyik nak ikut cara Mawi jer. Nie bukan cara nak raih undilah. Kalau dulu orang dah buat takyahlah nak buat lagi. Orang menyampah. Baik kau gie berlatih guna tangan tu jangan asyik nak tiru gaya Karam Singh Walia jerk kan lagi baik. Aku pun tak nampak apasallah benda tu nak ditunjukkan dlam diari. Kalau just nak remind viewer pasal apa yang Mawi pernah buat dulu baik tak yah. banyak lagi benda lain yang boleh ditunjukkan.

Roslan Aziz hari ni ada masuk akademi. Dia adalah tengok-tengokkan bebudak nie punya prestasi semasa untuk lagu tugasan minggu ni. Tak banyak komen yang ditunjukkan pasal beudak nie dari dia. Yang aku ingat Farha jerk yang nyanyi lagu Yantzen, itu pun macam tercekik. Aku rasa key untuk lagu Farha ni akan diturunkan waktu konsert nanti. Sebab macam dia tak boleh nak bawak lagu dalam key asal.

Pastu bebudak ni ditontonkan klip Afiq memberi ucapan pada diaorang. Tapi kalau tak salah aku Afiq takde pun mention nama Dafi. Nape tak ingat ke atau sajer buat tak ingat. Sajer jerk nak speku nie. Lagi pun aku jarang tengok Dafi ni hang around deng bebudak laki lain time freekan. Dia asyik buat benda sendiri jerk. Jenis tak campur masyarakat ke Dafi ni. Wallahualam.

Masa kelas tarian, Aizat dan Dekna kena cramp. Dah macam gajah laut yang diberi rawatan aku tengok si Aizat tu bila Asrul tuam ais kat peha dia. Lawak memanglah lawak. Last sekali bebudak tu semua berlari nak gie lunch kalau tak salah aku memang macam kambing bila bebudak nie semua lari nak pergi makan. Tapi ada kejutan ke dimeja makan tu???

Diari end here.

Ulasan Lain:-

Joe Klubbkidd

Penglipur AF

Labels:


posted by admin at 9:05 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for DIARI AKADEMI FANTASIA 05 SELASA 27 MAC 07
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com