About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Diari Akademi Fantasia 05 Hari Jumaat 22 March 2007

Friday, March 23, 2007
Ore : 8:37 AM

Malam tadi aku gi dinner dengan Eton, Shiela dan mak Shiela kat Damai Seafood Village. Dah lama jugak aku tak pergi sini tak banayk berubah, Harga pun tetap mahal macam dulu tapi puas hati jugak la sebab makanan kat situ sedap-sedap. Itupub sebab nak celebrate hari lahir Shiela yang ke 23. Balik pun dah lambat. Tak sempat tengok diari sepenuhnya.

Review Diari Akademi Fantasia 05 Hari Jumaat Minggu Pertama


Aku cuma sempat teng masa Dekna joget pakai tali. Entah nape ntah nakpakai tali tu. Menyemak jerk aku tengok. Then bebudak lelaki berlakon pantomime alah sambungan ending diari semalam. Saja nak tunjuk bebudak tu lepas tension agaknya. Kelakar jugak. Then ditunjukkan student dalam kelas Ibu Fati. Kali nie dia orang kena buat macam situasion dalam konsert AF. Aizat jadi pengacara, Shawal, Afiq dan Dekna jadi pengkritik. Fatin dan Aswad perform depan diaorang dan kena kritik.

Next class adalah keals Najmi adalah nampak pembelajaran baru. TApi aku tak apahm nape nak kena buat excercise sambil sebut ayat Hey mamak tu. Then diaorang dapat lagu Dance With Father dar Najmi nie untuk latihan. Bila dah sebut pasal bapak kenalah pulak buat ucapan untuk bapak masaing-masing. Aku suka Ebi punya ucapan pada bapak dia. Nampak sincere dan penuh makna. BIla time Rizal entah hapa ntah macam orang lalok kasi ucapan jerk. Aku makin meluat tengok dia nie macam sengal jerk. Mas memula tengok dulu ingatkan dia nie ok tapi makin lama makin sengal pulookk. Then Afiq beri ucapan cuma satu jerk aku nak cakap "FAKE".

Berikutnya paparan Noni kena gastrik. Ada jerk bebudak sakit kat Akademi ni. Nape gudang tu dulu ada kesan radiasi ke? Memanjang sakit jer bebudak ni. Pastu Ched masuk balik dalam akademi untuk ajar student latihan vokal. Satu lagi babak lakonan diantara pelajar diadakan. Fatin dan Aswad kena belakon jadi nurse dengan doktor. Sebab diaorang nei pesakit kot sebab tu dapat watak nie. Then Dafi, Shawal dan Farha daapt scene kekasih yang main kayu tiga. Nape erk Dafi dapat scene tu.. Tak mungkin laa..

Ada jugak tunjuk Ebi praktis lagu tugasan depan bebudak lain. Dah ok sikti aku tengok Ebi punya tarian dah tak kayu sangat macam semalam. Gerak badan pun dan synchronise dengan rhythm lagu. Ok lah tu Ebi keep it up ok. Aku dah penat dan ngantuk kekenyangan. Diari esok aku ulas bebetul yerk. muaaehhehehee

Ulasan Lain:-

Joe Klubbkidd

Penglipurlara AF

Labels:


posted by admin at 8:37 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Diari Akademi Fantasia 05 Hari Jumaat 22 March 2007
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com