About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Cuti Oh Cuti!

Friday, March 21, 2008
Ore : 8:31 AM

Hari ni cuti lagi sempena maulud nabi. Bangun lambat maklumlah malam semalam balik lambat. Aku pun tak tau nape tahun nie kau macam masih belum begitu tertarik nak menonton Diari AF. Kenapa ntah tak pasti pulak. Mungkin Aznil takde ataupun tarikkan para pelajar tak cukup kuat. Ataupun aku nak kena tengok konsert yang pertama agaknya baru dapat feel kot. Malaslah nak citer AF nie. Aku nak citer pasal cuti aku hari Isnin lepas. Tak apa-apa pun yang special, cuma dah lama tak hang out dengan Eton lepak-lepak dan makan-makan tanpe gangguan Danish dan Danial. Kira ok gak dapat spent time bersama sambil makan-makan dan duduk bersembang. Aku, Eton dan Iena lunch kat Old Town Nusa Bistari.


Eton pun sibuk nak makan mee yang pedas2 so aku rekomen dia gi makan kat situ. Not bad lah aku rasa. Leh santai-santai sambil citer-citer kosong jerk. Takde menda pun yang best. Tapi makannye ok laa. Eton lak suka betul makan toast kat situ.

Cuti Maulud Nabi ni lak takde buat menda kemas rumah sambil carik sijil SPM aku yang mana aku campak ntah. Abis satu rumah aku bongkar dan kemas. Penat jerk tapi tak jumpa gak. So aku suspek mesti ada kat umah Shida. Tengah hari tu terus gi rumah Shida lak bongkar kat situ pulak pun tak jumpa. Bingit jerk tak jumpa jugak. Lepas Magrib beredar dari situ. Tekak ni teringin lak nak makan Bakso. So aku terus gi Dataran Bandaraya Johor sebab dah lama tak perkena bakso. Tapau 2 bungkus dan terus balik umah. Makan layan TV jap pastu tido….. Boringnye besok kerja.

Labels:


posted by admin at 8:31 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Cuti Oh Cuti!
esok keje ke...ahahahahaha....

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com