About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Assistant Mawi, Entiti & Selsema Burung.

Thursday, February 23, 2006
Ore : 4:51 PM

(calon-calon Personal Assistant utk Mawi)
Episod mencari Personal Asisstant untuk Mawi menjayakan satu program baru disaluran Astro Ria semakin hampir ke penghujungnya. Setahu nakal ramai juga yg nakal dengar hadir ke ujibakat untuk mendapatkan jawatan itu. Harapnya mereka yg semua akan memberikan yg terbaik agar pihak Astro dapat memilih yg terbaik untuk para penonton kelak.



Setelah lama nakal menonton siri Seekers di Saluran Ceria Anda . Ahkirnya nakal sendiri berjaya menjadi seekers, dgn secara tersengaja nakal berjaya merakamkan gambar entiti yg tidak dikenali ketika nakal dan rakan2 yg lain bersuka ria mengambil gambar. Kami tidak menggunakan penyukat suhu untuk menyukat kehadiran entiti. Nakal juga tidak memerlukan bantuan Uncle untuk menentukan dimana sudut entiti itu berada. Yg nakal lakukan cuma cakap “Semua senyum! Klik!” Harapan nakal selepas ini entiti itu dapatlah membaca posting ini. Ehehehe…

Beberapa hari lepas negara digemparkan dengan serangan virus selsema burung yg menyerang beberapa kawasan di Selangor. Dengan tersebarnya berita itu banyak sidang akhbar diadakan untuk “mengupdate” penduduk sekeliling kawasan yg terlibat khasnya dan luar amnya untuk mengetahui perkembangan terkini mengenai tahap serangan virus maut ini. Sehingga hari ini cuma 2 orang sahaja yg masih ditahan di hospital untuk pemeriksaan lanjut kerana disyaki menunjukkan gejala serangan virus H5N1 ini. Pihak kerajaan pusat dan negeri telah memberi peringat kepada semua agak tidak panik dengan berita ini. Nakal harap virus dapat segera di musnahkan dan kehidupan dapat diteruskan seperti biasa. Nakal melaporkan untuk Berita Nakaltitude.

posted by admin at 4:51 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Assistant Mawi, Entiti & Selsema Burung.
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com