About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Diari Akademi Fantasia 4 (05 June 2006)

Tuesday, June 06, 2006
Ore : 1:00 PM

Untuk ulasan sepenuhnya akan dibuat petang ini.
Akhirnya seksaan aku untuk closing semuajob bulan lepas tamat. Keaddaan hari ini kembali seperti sediakala untk seminggu dua jangkaan aku. Jadi dapat la aku concentrate balik pada diari yang telah banyak aku missing sesebelum ini. Tapi untuk posting kali ini aku cuma nak shortlistkan perkara-perkara yang menarik dipaparkan semalam.

Karen kelihatan terlalu muram setelah Nora disingkirkan. Aku tengok pun dia nie memang susah sikit nak campur ngan orang lain (lambat mesra). Dia sebelum ini memang rapat dengan Nora jadi itu yangd ia terasa sangat tu.

Buat pertama kalinya ada rombongan sambil belajar didalam AF. Maksud aku memang sebelum ini ada tetapi tidak semua akan keluar akademi sekali gus. Tapi untuk AF ini kesemua para pelajar telah dibawa keluar ke Taman Warisan Pertanian Putrajaya. Aku kira ini satu langkah yang baik untuk menghilangkan stress para pelajar setelah hampir seminggu terperap kat dalam AF dan aktiviti sebegini patut dilakukan dgn lebih kerap.

Zila telah menunjukkan skill memotong getah. Memang berbakat la Zila nie. Kemudian mereka gie main kayak dan bot kat Wetland. Tapi paparan itu lebih fokus pada pasangan dari pantai timur.

Rich tak tau sebut nama buah kedondong sebab dia asyik menyebut kokodong.

Seperti yang aku jangka musim ini tidak ada penulisan surat wasiat. Tetapi rakaman suara menggantikannya. Tapi aku rasa surat wasiat mempunyai lebih sentimental dan nostalgia berbanding rakaman suara.

Untuk sesi penilaian persembahan Konsert Pertama oleh tenaga pengajar tidak banyak yang menarik minat aku, cuma kasihan melihat Pengetua Ramli Sarip jatuh dari kerusi bulat ketika memberikan kritikan. Nasib baik takde pelajar yang ketawakan kalau tidak mesti kena tindakkan disiplin. Cian Cikgu Ramli balik mesti kena urut yerkk…

Lagu Tugasan Minggu Ini :
Amirul : Fiona (4U2C)
Diddy : Lonely No More (Rob Thomas)
Faizal : Semalam Yang Hangat (Wings)
Haziq : Kian (Mawi)
Lotter : Ibu Kota Cinta (Def Gab C)
Rich : Dendang Remaja (A.Romzi)
Farhan : Sayang Di Sayang (Kartina Dahari)
Karen : Kerna Terpaksa (Francessca Peter)
Salima : Kush Yon Aur Gham (Udit Narayan & Anuradha Paudwal)
Velvet : Langit Ke Tujuh (Sharifah Zarina)
Zila : Jika Kau Kekasih (Linda Nanuwil)

posted by admin at 1:00 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Diari Akademi Fantasia 4 (05 June 2006)
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com