About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

X-Men & AF4

Monday, June 05, 2006
Ore : 4:18 PM

Dah lama aku tak update blog ni….sebab aku tak tau nak update pasal apa…nak cerita pasal AI…dah abis….nak update pasal AF 4 pun tak teruja sangat…jadi aku rasa biar aku citer pasal X-Men je…last week aku pergi tegok cerita X-Men The Last Stand…memang dah lama aku tunggu cerita ni…so bila release je..aku pun cepat2 la pergi tengok….bila start je cerita ni aku memang concentrate lah…memula…best lah…bila tengah2 je aku rasa cam dah lain sikit cerita ni…bila time hujung2 tu dah lain banyak…bila habis je cerita tu memang totally lain dari yg aku tau…..siapa yg tengok cartoon X-Men dulu mesti tau apa yg aku maksudkan lain….aku betul2 tak puas hati dengan last episode ni….tak puas hati Cyclops mati cepat sangat….tak puas hati Prof X tak boleh lawan Jean…padahal Prof X tu lah mutant yg paling terror sekali…kalau tak takkan Magneto boleh pakai helmet tu…sebab takut dengan Prof X lah….pastu Prof X mati sebab kena bunuh dengan power Jean yg tak boleh control tu…dengan Rouge yg hilang power….senang cerita memang cerita dia totally different lah….aku pun tak tau kenapa director tu ubah cerita ni banyak sangat…tapi aku sebagai penonton yg takde kuasa apa2 terpaksalah tengok jugak cerita tu….w/pun dengan rasa tak puas hati…

Ok….sekarang cerita pasal AF4 pulak….last week punya concert….w/pun nakal dah buat review pasal concert tu..tapi nakal punya review…review yg formal…ni aku punya review pasal concert AF yg boring sampai tahap membunuh…..aku pun review benda2 yg aku ingat je…:-
*Rich… aku ingat sebab dia 1st student yg buat performance….dan maybe sebab aku dah start suka kat dia kot…suara dia memang ok je…tapi aku pun tak tau kenapa aku suka…so maybe lepas ni aku punya posting asik pasal Rich je lah…
*Amirul….dia punya performance betul2 teruk…dengan tercungap2…dengan kelam kabut..aku pun tak tau kenapa orang boleh vote dia…dengan dalam kelas try to be cute…please lahh budak2…jangan la vote sebab dia cute je….
*Haziq….orang johor yg terlalu obsess dengan lagu asli…boleh aku panggil dia camtu…..at 1st aku bangga gak ada lagi orang johor dapat masuk AF kali ni…tapi bila dengar nyanyi lagu apa2 semua jadi lagu asli…aku pun tak tau nak cakap apa…tak versatile…sampaikan nyanyi lagu Peter Pan pun jadi lagu asli…kalau Ariell dengar mesti nangis dia…
*Nora…..no comment…cukuplah yang aku happy sebab dia dah terkeluar…takyah tengok kerenah dia kat diari….
*Diddy….suara ok la…tapi rasa cam step dancing dia tu kelam kabut sket…and memang nampak dia bongkok…mungkin sebab dia tinggi sangat….
*Adlin….masa 1st time dapat tau dia jadi pengkritik tetap aku suka..sebab suka tengok dia time last year AF…tapi bila aku tengok dia bagi comment last concert…aku rasa dia teruk….budak2 tu baru je buat 1st concert…takkan dah nak jadi perfect…lagi satu..bagi la comment yg membina…ni tak…terus nak marah2…jadi la professional sikit….
*Karen….aku rasa amoi kelantan ni biasa je….tapi ramai orang kata dia best…dia boleh pergi jauh…pada aku dia biasa..suara biasa….maybe sebab aku belum nampak apa yg best pada dia…tunggu lah 2 -3 minggu lagi…mana tau masa tu aku baru nampak dia punya best….
*Lotter….performance dia at first memang best…lain dari yg lain…plus lawak yg dia buat…dia punya kejutan pun kelakar…tapi lama2 aku tengok dia over doing it…terlampau over…kalau macam ni la Adlin suruh balik pastu final datang semula…aku tak setuju….kita nak cari penyanyi yg boleh perform….bukan penyanyi yg boleh berlawak macam Senario….
*Farhan….memang best suara dia….w/pun aku kekadang nak terketawa ngan tarian “Tai-Chi” dia tu..tapi who cares…as long suara power….1st time ni sokong pelajar perempuan….
*Faizal….so cute…specially bila dia start menari…walaupun dia tau dia tak reti menari…tapi dia still menari sambil senyum lebar…macam tak peduli je…reti nari ke tak..aku menari gak….suara pun best gak..ok lah…mmg patutlah dapat 1st place….
*Menuju puncak….aku rasa tarian menuju puncak kali ni memang hancur….step dia ok…lain dari yg lain…tapi orang2 yg menari lagu tu yg cam tak bersemangat…macam tak de energy…kalau aku la jadi cikgu diorang memang dah kena lah….
*Velvet….mak datin yg kecoh…dia ni aku ingat sebab suara dah la nyaring…pastu banyak cakap lak tu…tapi bila time nyanyi memang power….salute abih…tapi yg kesian asik kena usik sebab size badan…no comment….itu memang diri dia sendiri..dia happy ngan diri dia…apasal orang lain nak sibuk2 tak nak kasi dia makan banyak….
Ahmad fauzee…tah apa2 tah bagi comment…”kalau setakat jauhkan mic dari muka”….”suara awak sedap”…”awak boleh berlakon”….aku pun boleh jadi pengkritik camtu….

So itu je lah benda2 yg aku betul2 ingat time concert….yg lain2 tu tak berjaya menarik perhatian aku sangat….hopefully student2 AF kali ni belajar la betul2…so nanti time concert diorang leh perform ngan bagus…orang tengok pun semangat….ok lah…untuk review diari nanti nakal akan post….tu pun kalau dia free…aku pun nak kemas2…nak balik…..c ya….


posted by Ikeen Ismail at 4:18 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for X-Men & AF4
oitt Linkeen kau gi tengok X men tak ajak aku punn...

Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com