About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Dari biji mata linkeen yang tengah happy!!!

Thursday, June 15, 2006
Ore : 12:38 PM

Hari ni happy lah aku sebab Spain menang 4 - 0 dengan Ukraine...tapi pikir2 balik kesian gak Ukraine...sekali kena sampai 4 - 0...takpelah...takde rezeki lagi tu.....semalam pun aku tengok 1st half je...yang 2nd half aku tukar2 sebab tengok CSI....aku pikir jugak kalau tiap2 minggu asik nak tukar2 CSI ngan bola ni..pening gak kepala aku....

Semalam...before bola start dapat lah jugak aku tengok diari yang pukul 8.30.....pasal Farhan hilang yang rupa2 nya pergi make over....bila dah siap lawa jadinye...biasalah kalau dah make up mestilah lawa kan...tapi yang paling cute bila Farhan dah balik...then Zila macam happy sangat tengok Farhan jadi lawa...so cute and natural....lagi satu aku macam dah suka kat Zila tu...rasanya dia ada banyak improvement...tak macam 1st time aku dengar dia nyanyi...baguslah camtu...lagi satu part yang aku suka time Diddy suruh Farhan bangun dance dengan dia...so cute la dia 2 orang tu...memula nampak macam Diddy yg nak approach Farhan....last2...Farhan lak yang nampak cam nak goda Diddy...tapi diorang very natural...tak le tergedik2...tengok2 si Salima pulak tergedik2 kat situ...."tak sukanya aku!!!"....eleh...tak suka ko punya hal la...orang yg tengok suka....nak interframe sekali lah tu....ingat buat camtu pasni orang akan gossipkan ko ngan Diddy..please lah...nak publicity murahan tul....kalau nak sangat dance...gi lah dance ngan Amirul tu...aku rasa si Salima ngan Amirul cam padan je lah...lagi satu ngan Haziq...ermm....memang sesuai....

Last week aku ada tengok One In A Million...selection....masa aku tengok tu dah time group Dayang ngan adik Siti....memang tak terperanjat la kalau Dayang masuk...tapi adik siti pun leh masuk tu aku cam tak puas ati sket...sebab aku rasa suara dia biasa je....tapi yang aku betul2 tak puas hati bila ada sorang budak dari Sabah...nama Ayu...yang suara memang gila2 punya sedap cuma kurang lawa je...tak dapat masuk....alamak...Paul Moss ngan Syafinaz pun nak pilih muka lawa jugak ke baru dapat masuk....please laahhhh...sampai bila Malaysia nak jadi macam ni.....bila aku tengok betul2...memang kebanyakan yang dapat masuk untuk next stage...semua memang lawa2....takde la yang kurang lawa....memang la Ayu tu tak lawa sangat...tapi nanti dah jadi artis...make up2...mesti lawa punya...sedang kan gajah yang orang make up2 kan tu pun jadi comel...ni kan lagi orang kan...still rasa tak puas hati dengan keputusan tu....

Concert AF minggu ni mesti aku tak dapat tengok lagi...sebab time tu aku dekat Sibu...company trip....susah la camni..nak kena tunggu ulangan pun aku tak tau bila....so nanti terpaksalah baca blog orang je....oritelah...aku pun dah lapar...tengah tunggu time makan....nak makan....

posted by Ikeen Ismail at 12:38 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Dari biji mata linkeen yang tengah happy!!!
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com