About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Gempa Di City Square

Thursday, March 08, 2007
Ore : 11:51 AM

Tepat jam 1150 pagi semalam riuh office aku bila kirang rasa bangunan pejabat kami bergoncang. Tak la kuat sangat tapi aku dapat rasa kepala pening. Aku ingat aku nie kemayor tapi bila bebudak lain termasuk Linkeen cakap yang bangunan tu berbuai panic jap aku. Mana taknya nie kali pertama kitaorang terasa benda camtu. Apalagi boss aku pun suruh lah kitaorang turun cepat2. Masa tu aku tengok bebudak office sebelah buat cam tak tau. Aku ingat cuma office kitaorang jerk yang rasa. Tapi bila lif yang kiraorang naik berenti kat tinggat 8 ramai lagi orang yang serbu naik sebab takut bangunan tu collapse aku taula yang memang benar banguan tu berbuai. Masa tu kitaorang tak tau lagi pasal gempa kat Sumatera tu. My first thought mesti ada gempa kat Indon nie. Masa lunch tu aku dapat call yang confirmkan memang ada gempa kat Sumatera. Aku terus terpikir jika kau kat sini dah panik bila berada didalam bangunan setingga 33 tingkat bagaimana pulak perasaan magsa gempa kat Sumatera tu. Mesti lebih dasyat kan. Lepas lunch aku pun naik la balik office aku sebabaku tengok keadaan dah in control balikkan dan sekali lagi pada pukul 2.15 ptg bangunan tu berbuai dan kali ini terasa lebih lama. Apa lagi cabut lagi la kitaorang turun. Kali ini aku tengok diaorang nie turun la tapi masih lepak kat bawah enterancekan. Pada aku kenapa pulak la pihak pengurusan CS tu tak buat macam latihan kebakaran. Sengal jugak diaorang nie. Orang semua dah panik diaorang buat cam takde apa jerk. jadi apa guna latihan kebakaran sebelum ini baik tak yah kasi kalau setakat nak cukupkan syarat dari pihak bomba. SENGAL...

AF
Ok nie berita terbaru yang aku dapat yang pengetua AF5 musim nie dah confirm dipegang oleh Roslan Aziz. Mesti banyak Astro bayar sebab tu dia sanggup kot. Lagi satu kalau kauorang rajin belek kat forum cari mesti kauorang jumpa ada satu candidate Konsert prelude yang mukanya dah ditampal disitu. Budak Kelantan kalau tak salah aku. Dan kalau tak salah aku ada dua budak Keningau pun berjaya jadi calon akhiruntuk Konsert Prelude tapi yang ni aku tak confirm lagik. Nanti la kalau ada news lagik pasal AF5 nie aku akan update. Anyway bila aku tengok Fail Sulit yang terakhir semalam tergelak pulak aku tengok telatah Sarimah a.k.a. Kak Mah Gali punya carta . Dia nie memang gila dan talented abis. tak Pasti la pulak kalau dia nie ada apa2 function kat dalam AF 5 tu nanti. Ok any other news will update later..n.

POST INI SEPATUTNYA AKU UPLOAD SEMALAM TAPI THUMB DRIVE AKU KONG..

Labels: ,


posted by admin at 11:51 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Gempa Di City Square
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com