About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

THUMB DRIVE BARU...

Thursday, March 08, 2007
Ore : 11:52 AM

Lepas thumb drive aku kong semalam, hari ini aku dah dapat thum drive baru. Walaupun cuma 256MB sahaja tapi cukupla sebab freekan. Petang tadi aku terus gie Afwah FunZone amik akunye bluetooth dan ada la pulak thumbdrive nie masih dalam sampul lagik aku cilok terus. Aku tau ni Atan punya tapi dia bukannya pakai pun. Daripada tak pakai baik aku amik. jadi mulai hari ini bolehlah aku transfer episod Heros dari pc kat office bawak balik umah. Maklumlah kat umah takde line untuk tenet, tu yang leceh tu. Tapi takpe pelan-pelan. nanti bila umah baru aku siap mesti adanya maklumlah rumah yang aku beli tu termasuk dalam Wilayah Iskandar. lagi 5-6 tahun lagi akan jadi KL2. Hahaha... Hari ni kat office tak abis lagi citer pasal gempa tu. 80 percent client aku call tanya benda yang sama. Samapai naik letih mulut aku nak cerita. Bosan pun ada gak. Mana taknya hari ni aku bz abis. Takde masa nak tenet langsung cuma time petang jerk baru sempat aku singgah net jap. Dan apa yang aku tau kat blog Mrmanager dah ada terpampang muka calon akhir pelajar lelaki AF5. Tapi majoriti budak KL. Yang lain budak Sarawak dan Kedah. Negeri lain takde pun. Aku tak tau lah yang tu cuma sebhagian jerk ke apa tapi mengikut gamabar yang ada tu ada dekat 30 orang. Bila bukak blog Joe pulak ramalan cikgu AF5 dan aku rasa mungkin barisan cikgu AF2 yang akan dipilih. tunggu jerk la hari ni AF akan buat pengumuman rasmi. Ok gak la produksi AF dah amik iktibar dari AF4 yang hancus abis. jadi diaorang guna fomula asallah sebab memang aku rasa guru-guru pun memain peranan untuk tarik minat penonton. Kalau dulu time kelas Siti Hajar kita macam suka jerk tengok cara dia mengajar tapi time cikgu Shafi cam lembik jerk walaupun dia nie cun. Oklah untuk post akan datang aku akan buat ulasan tentang Pra AF5. Tapi sebelum aku balik kerja tadi aku ada baca satu threat kat satu forum pasal Bintang AF hisap ganja. Punya la panas threat tu tak sampai satu jam dah leh jadi 15 page. Citernye camnie budak yang bukat threat tu cakap dia dapat satu v/clip hanphone punya aku rasa pasal gambar seorang bintang AF ni tengah stim lepas hisap ganja. Siap ada gamabr dapur katanya. Dia cakap nak upload clip tu tapi sampai aku balik takde jugak diuploadnya benda tu. Jadi aku simpulkan yang benda itu masih lagi sebagai satu tuduhan tanpa bukti ataupun lebih tepat lagi FITNAH. Kalau betullah benda tu ada aku rasa masa depan bintang AF tu hancurlah. Maklumlah dia nie kan dikatakan warak sebelum ini. Oklah malas nak citer benda ni aku nanti aku terlebih assuming susah pulak. teringat aku pada Apek yang clip dia kecoh tak lama dulu dan aku tak rasa alasan isap Syisha diterima lagi untuk kali ini. Adios..

Labels: ,


posted by admin at 11:52 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for THUMB DRIVE BARU...
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com