About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

AF3 Tour

Tuesday, March 07, 2006
Ore : 12:21 PM


hi semua....hari ni baru la aku sempat nak citer apa yg aku buat last weekend kan...klu korang ada baca last post aku,aku ada citer pasal budak2 af3 buat tour kat kotaraya....so lepas kerja aku balik rumah dulu...then keluar about 6.00 pm...sampai sana je orang dah ramai gila....luckily ada parking....aku gi ngan adik aku plus kawan dia...org dah ramai diri kat luar kandang tu...aku ngan adik aku pun berangan le nak gi beli reload hotlink RM30 dpt pass masuk kandang tu...skali dah abis daaa....ddk la luar kandang...tepi stage...ok gak la port aku tu...leh nampak clear gak...tapi kena tahan kaki arr..penat tu diri selama beberapa jam....tengah tunggu2 budak2 tu keluar...sekali boleh ternampak si nakal plak ngan eton....turun dari tangga....rupa2 nye dia pun pergi tengok gak...tapi aku malas nak citer pasal dia...dlm kul 8.30 pm baru la budak2 tu kuar...nyanyi2...sampai turn mawi jek semua org jerit bagai nak roboh kotaraya tu....aku nak amik gambar dia tengah nyanyi pun tak boleh...sbb nampak tangan orang je...so tak de la


(Klubbkidd bersama Linkeen bukan nama sebenar)

gambar mawi nyanyi....aku pun malas nak review pasal diorang nye performance sbb nanti nakal akan buat review....so dah lepas show tu aku pun nak blah arr....tapi org ramai sangat so lepak jap kat tepi escalator....skali ada la sorang mamat ni cam familiar je muka...aku tengok2 rupanye klubbkidd daaa....aku pun tegur arr dia...chit chat jap...mintak tolong sket...hehehe.....(thanx bro...ko tau kan aku mintak tolong apa....)pastu nakal pun muncul...so aku, nakal ngan klubbkidd lepak2 kat situ jap...bual2 pasal budak2 af yg dulu....personally klubbkidd best...peramah....cepat mesra...tak sombong...(aku puji bukan sbb dia tolong aku tau....)dia ok lah...after chit chat awhile...aku ngan nakal pun blah...letih
tu....esok nye pulak budak2 af3 ada buat show kat IOI Kulai...tapi aku tak pergi arr...semenjak2 minyak naik harga ni...ak kena gak pikir 2-3 kali nak pergi tempat jauh2 camtu...hehehe...ok lah...tengok la beberapa gambar yg ada ni....ada yg aku amik...ada yg orang lain amik...and kalau sesiapa nak tau pasal show tu in details....tunggu post dari nakal ok....

posted by Ikeen Ismail at 12:21 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for AF3 Tour
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com