About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Quick Post

Saturday, March 04, 2006
Ore : 10:06 AM

(gambar linkeen tgh perah idea)

Haluuu semua...ahaks..ahaks...lama gile aku tak post msg kat sini...igt nak update pasal American Idol pun tak sempat...bz bangat aku ni....waduhh...cewah..cakap indon plak...mentang2 skang ni tengah famous filem Garasi...hehehe..a/way....cite indon baru...Garasi...citer pasal band indonesia...aku pun tak sure sangat pasal filem ni...tapi yg aku tau band Garasi ni sendiri ada datang Malaysia baru2 ni...so sesiapa yg nak tau lagi banyak citer pasal Garasi ni leh singgah blog Klubkidd sebab aku pun baca kat situ gak....so abis pasal citer Garasi...last Wednesday aku tengok AI group perempuan nye...cam aku cakap before ni group perempuan ni cam boring sket...aku pun tengok skip2 je....tak ramai yg betul2 best kecuali Paris...aku rasa dia nye suara power kalau nak compare dengan dia yg comey tu....pastu aku pun tunggu la nak tengok CSI Las Vegas...sepatutnye CSI tu pukul 10pm....channel AXN....tunggu2 tak start pun...rupanya hari tu CSI start pukul 11...sebab ada Amazing Race...Amazing Race dari pukul 9 sampai pukul 11...sakit ati betul....tak dapat la aku tengok...terus tutup tv gi tidur lagi bagus.....hari khamis lak hari yg aku tunggu2....hehehe...ye lah....nak tengok AI group lelaki kan....mmg aku puas hati la tengok lelaki nye group....bukan sebab aku gatal...tapi memang suara diorang semua best2....specially Elliot & Chris....memang respect lah....hari Jumaat pulak result dia....well aku agak berpuas hati la dengan result minggu ni...memang yang keluar pun pada aku performance diorang biasa2 je lah...tak outstanding pun....so hari ni tengah pikir nak buat apa....even aku sekarang kat ofis dan sepatutnye kena buat kerja...tapi aku amik sket time nak update blog...kang lari plak pembaca blog nakal ni....ermm....hari ni kat Kotaraya JB...budak2 AF3 ada datang buat performance....pukul 7.30...aku rasa cam nak pergi tengok gak...tapi time maghrib2 camtu...cane erk....tengah pening gak ni...tak pe lah...nanti kalau aku pergi aku amik la beberapa gambar untuk di post kan kat sini erkk...ermm....aku dengar2 gak Klubbkidd pun ada kat Kotaraya nanti....so sesiapa yg kenal dia tu...tegur2 la dia....kalau nak suruh tegur aku mmg for sure korang tak kenal aku....ok lah...aku nak sambung buat kerja.....tunggu je la cerita pasal budak2 AF3 ni buat show next week....

posted by Ikeen Ismail at 10:06 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Quick Post
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com