About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

American Idol 2006

Friday, February 24, 2006
Ore : 10:47 AM

Tahun 2006 ni makin banyak la program TV, specially reality TV, sekarang ni aku tengah syok tengok American Idol 5. Just like last year 24 orang (12 lelaki & 12 perempuan) terpilih. Setiap minggu 4 orang (2 lelaki & 2 perempuan) yg dapat undi paling rendah akan terkeluar. Hari Rabu lepas 12 contestants perempuan mengadakan performance mereka di hadapan 3 judges yg laser..Randy Jackson, Paula Abdul & Simon Cowell...rasanya yg laser pun simon je la....aku tak berminat sangat nak tengok perempuan punya sebab aku rasa suara perempuan semuanye biasa je...tak ada yg lain dari yg lain...semua nye average...a/way hari Khamis giliran contestants lelaki.....hehehe....kalau lelaki memang aku tunggu2 lah....biasalah perempuan mesti suka tengok lelaki baru normal kan...a/way...12 contestant lelaki perform...cuma 4 dari 12 orang tu betul2 dapat menarik perhatian Simon....antara yg Simon puji tu ialah Chris Daughty singing Wanted Dead or Alive....aku pun terpegun tengok dia nyanyi lagu tu...walaupun aku tak pernah dengar lagu tu before ni...tapi dia nyanyi memang best.... one more thing yg aku perasan...muka Chris ni kalau sekali pandang ada macam muka Van Diesel.....apa2 pun sesiapa yg tengok American Idol 5 dan
nak tau result make sure tunggu depan TV hari ni....channel 70 Astro Star World...time....6.oopm - 8.00pm via satelite....dan ulangannya 8.00pm - 10.00pm....aku harap sangat lah Chris ni dapat masuk next round....ok lah..apa2 pun kita tunggu je result dia....

posted by Ikeen Ismail at 10:47 AM | Permalink |

[ back home ]

Comments for American Idol 2006
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com