About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Mawi...Doa, Berzanji & Qasidah Berlagu

Thursday, April 20, 2006
Ore : 1:53 PM

At last...ada jugak time aku nak update blog ni....nakal dah bising macam mak nenek dah sebab aku dah lama tak update blog ni...nak harapkan dia sorang je.....heheheh...sorry la...aku mmg bz tahap gaban lately ni.....dah rasa cam nak giler pun ada....well....ari ni free sket...so aku pun nak citer la sket pasal album Mawi yg baru tu....semalam akhirnya dapat gak aku beli album tu....mungkin nasib aku baik...tak yah nak gi berebut2 or nak order pun leh dapat....coz banyak citer aku dengar kalau nak beli album ni susah nak dapat...nak kena order dulu baru dapat...tapi luckily aku senang je....

Oklah...citer pasal album Mawi yg baru ni....album ni takde lagu cintan cintun...just doa2 harian...ada Mawi berzanji dan juga ada lagu nasyid....antara lagu yg aku paling ingat sekali lagu Sesungguhnya...lagu tu dulu lagu Raihan...tapi sekarang Mawi nyanyi semula dengan Ustaz Asri, Ustaz Amaluddin dengan lagi sorang Ustaz....aku tak ingat nama dia....tapi honestly aku lebih prefer version Raihan coz Raihan nyanyi lagu ni dengar macam lembut je...suara Nazri tu pun memang lembut je...different dengan version Mawi...aku rasa lagu ni jadi macam keras...kasar...mungkin sebab suara diorang agak garau....

Pagi tadi aku baca Harian Metro...adalah citer pasal album Mawi ni....diorang citer yg ada sesetengah group nasyid tak berpuas hati Mawi buat album ni...coz takut album diorang tak laku....tapi aku rasa takkan la group lain nak rasa macam tu kan....sebab aku rasa bagus jugak Mawi buat album ni...coz orang2 yg lebih tua tu boleh dengar...macam mak aku....sekarang ni tiap2 malam dengar....tapi bukan setakat makcik atau pakcik je...orang2 muda cam aku ni pun boleh dengar....cam aku ni...kalau nak suruh aku beli album nasyid saje2 je...aku rasa memang tak beli lah...tapi disebabkan Mawi yg buat album ni...jadi aku pun belilah....jadi daripada aku tak dengar nasyid jadi lah aku dengar lagu nasyid...daripada aku tak beberapa hafal doa2 tu...jadi la aku boleh hafal....banyak benefit yg kita dapat antara sedar atau tak....so sesiapa yg belum beli album ni pergilah beli...mmg kita beli sebab minat Mawi...tapi at the same time kita dapat benefit.....ok lah...aku pun nak settlekan kerja sket....and then nak blah.....

posted by Ikeen Ismail at 1:53 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Mawi...Doa, Berzanji & Qasidah Berlagu
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com