About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Dari biji mata linkeen yang kena update blog....

Tuesday, June 20, 2006
Ore : 1:02 PM

1st sekali sorry lah sebab kitorang tak dapat nak update pasal concert yg lepas sebab aku dengan nakal kena pergi company trip dekat Sibu...balik dari Sibu je dah petang...memang berangan lah nak tengok concert...tapi bila on da way balik dari jetty aku dapat SMS dari akak aku cakap Farhan nyanyi best giler....aku dah tak senang duduk bila baca SMS tu..rasa nak sangat tengok Farhan nyanyi....lepas tu....tak lama lepas tu dapat lagi SMS....Rich keluar...huhuhuhu...aku ngan Nakal dah agak dah mesti dia keluar punya....tapi dia pun aku tengok takde improvement langsung...camtu je nyanyi....dari pada orang asik kutuk je baik le keluar....
Semalam dapat lah aku tengok diari, tu pun sebab aku tak berminat sangat nak tengok match Togo vs Switzerland....sebenarnye malas nak cerita pasal diari...tapi disebabkan Nakal mc 3 hari...jadi aku pun terpaksa ambik alih tugas dia update blog ni...aku pun cerita yang aku ingat je lah pasal semalam...
*Fazley bahagikan budak2 tu kepada 3 group...Brazil, Italy and Japan...pastu diorang main game bernama "TUTSAL" macam Futsal la...tapi main guna lutut...
*Hazama join diorang main Tutsal...aku still tak paham kenapa diorang bawak masuk si Hazama ni...dah lah macam over2 je...
*Salima injured...baru main camtu dah injured...tak paham tul...
*Si Faizal dengan Hazama boleh main ramas2 tangan la pulak...before ni ada jugak nampak si Lotter dengan Faizal duduk rapat2...cam sandar2 gitu...ermm...Faizal ni normal ke tak ni....
*Student2 dapat excercise machine...pas ni mesti semua semangat nak excercise...
*Velvet dengan Rich pergi tengok World Cup....sukalah Velvet dapat keluar dari w/house tu....
*Diddy berlakon konon2 kaki sakit...jatuh dalam bilik air...tapi pada aku tak menjadi langsung lakonan dia tu...
*Zila dapat lagu English...dari cara dia cakap tajuk lagu tu pun aku rasa mesti dia susah nak bawak lagu ni....
*Velvet dapat lagu asli...tak tau la caner dia bawak lagu ni...
*Salima muka cover terkejut bila dapat tau dia 2nd last masa last concert....tu lah...orang dah mula sedar yg dia tu tak boleh nyanyi....
*Ramli Sarip urut tangan Faizal...seronok je si Faizal....camni tak yah ada kerusi Osim pun takpe lah...Ramli Sarip dah ada...

Itu je la yang aku boleh ingat....yang lain tak ingat lah...sebab yg lain2 tu biasa je....so untuk minggu ni aku kena lah update blog ni....si Nakal kat rumah seronok lah sebab cuti lama...aku jugak yang pengsan....

Kalau aku rajin aku update pasal trip aku pergi Sibu...kalau tak tunggu je lah Nakal naik kerja nanti.....ciao...

posted by Ikeen Ismail at 1:02 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Dari biji mata linkeen yang kena update blog....
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com