About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Diari Akademi Fantasia 4 (15 June 2006)

Friday, June 16, 2006
Ore : 4:55 PM

Hari ni aku malas nak tulis panjang panjang. Aku ngantuk sebab tidor lambat semalam tengok bola. Nasib baik England menang aku ingat dah nak seri dah semalam. Nasib baik Crouch dan Gerrard dapat score. Oklah balik pada diari AF semalam tak banyak yang menarik berlaku. Kali ini aku cuma
nak highlight jerk apa yang aku rasa penting berlaku didalam akademi semalam.

Kedatangan mascot Adabi sekali lagi ke dalam akademi dan aku rasa menyemak jer mascot nie kat dalam tu. Takde faedah langsung pada para pelajar.
Faizal disuruh berlatih berjalan dan duduk oleh Ummi aku pun rasa gaya berjalan Faizal agak kelakar dan perlu diperbetulkan agak kelihatan lebih segak dan bergaya.
Ummi menyuruh para pelajar menyebuat apa yang difikirkan pelajar menggenai para pelajar yang lain secara spontan. Tapi bab Velvet memikirkan dirinya sendir dengan menyatakan dia cute agak kelakar danmungundang gelak ketawa palajar lain. Tapi Velvet tu memang cute apa.
Permainan Mak ayam dan Harimau dipermainkan oleh para pelajar. Mungkin permainan ini memang menjadi salah satu silbus penting dalam kelas drama sebab semasa AF 2 dulu pun Ummi ada menyuruh para pelajar bermain permainan yang sama. Jelas mereka turut terhibur dengan permainan ini.
Para pelajar membuat persembahan didepan tenaga pengajar untuk dinilai. Rata-rata pelajar menunjukkan peningkatan. Dan yang paling menonjol aku rasa Godzila dengan lagu Tak Tercapai Akalmu. Amirul juga mendapat pujian Ajai sebab menunjukkan peningkatan didalam pebfhayatan.
Ada beberapa pelajar yang diminta stay back didalam bilik tarian untuk diberi lebih tunjuk ajar untuk memantapkan persembahn mereka oleh Pengetua Ramli Sarip. Aku rasa Ramli Sarip telah mencurahkan banyak pengalamannya kepada anak didiknya untuk sesi ini. Tapi tak dpat dipastikan samada mereka ini faham akan apa yan dikhendaki oleh pengetua mereka itu. Sebab aku tengok Rich masih lagi takut-takut untuk mengguna pakai kaedah yang penyampaian yang disarankan oleh tuan pengetua.
Minggu ini para pelajar dibenarkan untuk berhubung dengan ahli keluarga masing-masing setelah 3 minggu tidak dapat berbuat demikian. Mereka mendapat suntikkan semangat dari ahli keluarga mereka. Tapi yang aku takleh handle Diddy sekali lagi menonjolkan sikap lampinya. Apabila dia gagal mengesan suara Siti Nurhaliza walaupun diberi banyak hint oleh penyanyi tersohor itu. Yang aku nampak Fazley asyik tersengih jerk time Siti call nie. Terkenang masa kat London ke?
Selepas dapat bercakap dengan CT dan keluarganya Diddy yang pada mulanya Happy bertukar jadi muram sebab terkenangkan anak buahnya. Dia ditenteramkan Farhan yang bertindak sebagai kakak kepada pelajar.
Kemera dalam akademi dah ada nama iaitu Markonah dan Jonet PI. Nama kemera tahun ini aku tak pasti diberi oelh para pelajar atau bukan.
Para pelajar menyanyikan lahu Happy Birthday untu bapa Velvet yang menyambut hari jadinye kelmarin.
RS kayu datang cakap lori yang bawa makanan rosak. So student female kena masak hari ni. Kelihatan sungguh mereka ini tak geti masak.
Haziq diminta Cikgu Syafi agar simpan suara diakhir diari dan dia kelihatan risau entah mengapa (nak terkeluar kto minggu nie).

Ulasan diari esok tidak dapat dilakukan kerana aku nak pergi memancing selama dua hari. Silap-silap konsert AF pun aku tak tengok kot minggu nie.

posted by admin at 4:55 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Diari Akademi Fantasia 4 (15 June 2006)
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com