About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Dari biji mata linkeen yang ikhlas....

Monday, June 26, 2006
Ore : 4:33 PM

W/pun Nakal dah update pasal concert last week...tapi aku nak jugak rasa gila kuasa...nak update lagi sekali....sekali dah nak update blog sampai dua2 orang update...kalau time tak nak update...tak nak update langsung...
Oklah...aku nak cerita sikit pasal benda2 yang menarik perhatian aku semasa concert yg ke 4 last week....and ini adalah pendapat yang datang dari hati aku yang ikhlas...bak kata Saleem...kita kena ikhlas....
* Velvet - aku dapat tengok dia nyanyi separuh je...sebab 20 minit before concert start aku keluar kejap...sampai2 rumah je tengok2 Velvet dah nyanyi....dia nyanyi ok lah....masa memula concert dia memang superb...tapi untuk concert ke 3 & 4 dia dah start "OK"....maybe masa memula concert dia dapat lagu yang kena dengan suara dia...tapi untuk 2 minggu lepas.....lagu yg dia dapat tak begitu sesuai dengan suara dia yang nyaring tu....dia joget pun ok lah....dan seperti biasa...dia nyanyi sampai berpeluh2....si Aznil pulak jadi tukang hantar tissue.....
*Haziq - time Aznil announce yg dia ada anxiety disorder (gitu2 lah bunyinye)....rasa cam kesian ada...nak ketawa pun ada....pastu Astro pun tunjuk vt Haziq buat training kat dalam akademi nyanyi lagu spider sampai sumbang2 jadinye....pastu time Haziq nyanyi...Haziq pun berjaya menyanyi lagu tu dengan tak sumbang....motif (dah macam Febie la plak...) Astro tunjuk vt sumbang tu coz nanti audience mesti akan terpegun dengan kebolehan Haziq yg berjaya bawak lagu tu dengan tak sumbang....(aku pun dah pening apa yg aku tulis ni) tapi rasanye dalam banyak2 concert.....concert yg ke 4 ni lah Haziq dapat nyanyi lagu dengan jayanye...syabas....
*Zila - aku rasa dia nyanyi lagu ni best jugak...english dia pun tak lah teruk sangat kalau nak compare kan dengan budak2 AF yang sebelum ni....cuma aku rasa dia tak cukup confidence nak buat show malam tu...joget pun ala kadar je....pada aku dia tak patut keluar malam tu...
*Diddy - ok lah mamat ni.....nampak improvement....cuma bab silat tu tak boleh lawan Mawi lah...hehehehe....
*Amirul - boring nye macam tahap nak membunuh....nasib aku kat rumah...leh la gak buat2 air ke...kemas2 rumah sket nak elakkan dari tengok show Amirul...aku tak dapat imagine yg kat dewan tu...mesti dah nangis2 tak larat nak tengok Amirul nyanyi....
*Farhan - memang meletopz....best gila....ditambah dengan Sazzy....memang best....
*Faizal - kelakar la dia....dengan baju hip hop....pastu rap dia....tak leh tahan....tapi ok lah....aku pun bukan tau sangat nak komen pasal hip hop ni...
*Salima - adoi...ni lagi sorang yang aku rasa macam nak nangis dengar dia nyanyi....tersangatlah boring....dengan expresion muka yang takde improvement...malas komen...tak tau la bila nak terkeluar....
*Lotter - dari awal lagi aku memang tak berapa minat dia ni....kalau setakat nak buat lawak...tak yah le masuk AF....suara pun sumbang nye nyanyi lagu tu....
*Pengkritik - aku rasa pengkritik kali ni ok la kalau nak compare ngan concert yg lepas2 ni....w/pun Harun Salim Bachik tu tah apa2 jugak...tapi at least dia bagi komen dengan profesional...bukan cam Bob Lokman last 2 weeks....
*Hamid Gurkha - kesian arr aku tengok orang tua ni.....kena buat main je ngan orang2 Astro...tapi still aku ketawa gak tengok cara dia nyanyi lagu tu...specially bila dia suka2 tukar lyrics.....
*Menuju Puncak - for the 1st time...ni lah tarian yang paling bersemangat pernah aku tengok sepanjang concert....kalau terus camni kan bagus....
*Baju penari - aku tak tau lah baju apa yg penari Zila pakai tu...naper sampai camtuh sekali....Astro kena lah peka sikit...AF ni kan ramai yang tengok...dari budak kecik sampai la pak haji....takkan la pak haji tu nak tutup mata bila part2 camtu...ada orang ingat dia tidor plak...so harap pihak Astro kena alert lagi pasal ni....

Aku rasa tu je benda yang aku boleh ingat....overall aku berpuas hati dengan concert kali ni....tak terlalu boring....harap2 la maintain camni...dan aku harap sangat Farhan jadi juara AF4...so mari ramai2 kita afundi Farhan.....untuk koleksi gambar2 yg kelakar tahap gaban sila ke sini dan sini....

posted by Ikeen Ismail at 4:33 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Dari biji mata linkeen yang ikhlas....
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com