About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Dari biji mata linkeen yang geram....

Wednesday, July 05, 2006
Ore : 4:12 PM

Minggu ni minggu yg paling tak best sekali pada aku....minggu yg boring...minggu yang geram...tak puas hati...senang citer memang this week...tak best lah...apa yg buat aku rasa tak best....dengan concert last week yang tah apa2...boring...makin lama makin takde mood aku nak tengok AF4 ni....dengan diarinye lagi tah merepek....dengan world cup....senang citer apa yang aku buat je minggu ni rasa cam tak best...boring...disebabkan aku pun rasa tak best...aku malas nak citer panjang...memula tadi ingat nak citer pasal keseronokan aku bila Salima keluar...tapi tiba2 je rasa takde mood...so malaslah....

posted by Ikeen Ismail at 4:12 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Dari biji mata linkeen yang geram....
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com