About me
Previous Posts

This chat central link with www.mp3central.blogspot.com
Get your own Chat Box! Go Large!

Diari Akademi Fantasia 4 (04/07/2006)

Wednesday, July 05, 2006
Ore : 1:06 PM

Semalam aku balik lambat lagik sebab closinglah so aku tak dapt tengok diari sepenuhnya itu pun sebab aku sempat download diari tengahari kat jiwang torrent. Jadi untuk enrty kali ini aku tak nak tulis banyak cuma bab-bab yang aku rasa penting jerk.
Asa awal diari aku ditunukkan Faisal tengah berborak sambil makan dengan pengetua (kan tak baik makan sambil bercakap kang tersedak baru tau). Dia cakap macam tak selesa dengan lagu tugasannya.

Pastu ada tunjuk Dr Fazley buat sesi motavi apa ntah nama sesi itu aku tang ingat tapi memang bored. Studend disuurh tutup mata pastu cakap apa yang perkara yang baut mereka rasa bersalah kat atas pentas. Malas nak ulas, cuma aku tak paham kenapa bebudak gurl leh dapat ikan lepas kasi jawapan dan bebudak lelaki dapat la kayu pool untuk buat jolok lobang hidung buat sementara waktu sebab meja pool lom sampai.

Kelas Cikgu Syafi boring jerk malas nak ulas… dan pelajar buat latihan lagu bonusdengan Ajai. Yang aku tengok Ajai jerk yang semangat menyanyi bebudak tu rileks jerk. Mungkin dah sampai masa cikgu-cikgi kat AF tu kena bawak rotan… Libas kat bebudak tu yang semakin lupa…. Pastu asyik tunjuk Farhan bergelek. Tapi jamban lom cukup cantiklaa sayang Zila takde kalau tak mesti dial eh ajar gelek gerudi walaupun tak sebaik Inul.. Okla aku malas dan nak taip nak sambung buat kerja sebab Boss aku dan nampak aku taip benda ni.

Ulasan lain
Ferbie

posted by admin at 1:06 PM | Permalink |

[ back home ]

Comments for Diari Akademi Fantasia 4 (04/07/2006)
Ads Corner


TagMe!

TagMe!
Download

Laskar Cinta
Hanya Untukmu-Mawi
V/CLIP Jgn. Pisahkan – Mawi dan Marsha(baru)
Mawi - Al- Jannah
Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia
Dewa - Sedang Ingin Bercinta
V/C Marsha - She
V/C Mungkir Bahagia- Shaz (baru)
Farhan AF4-Sayang Disayang (baru)
Velvet AF4-Langit Ke Tujuh (baru)
MP3 KONSERT AF4 - MINGGU 4(baru)
Nakal Listening


Fav. Link Here



Siapa yg links dgn. nakal?

Contact Kami


Counter


Free Counters
Free Counters

referer referrer referers referrers http_referer





Credits
 

Powered by Blogger

eXTReMe Tracker
 View My Public Stats on MyBlogLog.com